Serijski sistem start-stop po zaustavitvi vozila avtomatsko izključi motor. To pomeni, da motor deluje le, ko je to dejansko potrebno. Motor se izključi, ko spustite pedal sklopke. Ko ponovno pritisnete pedal sklopke, se motor znova zažene. Med vožnjo poteka regeneracija zavorne energije. Energijo, ki se sprosti pri zaviranju z zavornim pedalom ali pri zaviranju z motorjem, alternator s postopkom rekuperacije pretvarja v električno energijo. Ta se shranjuje v akumulator in porablja za pospeševanje. Sistem start-stop in regeneracija zavorne energije sta tako dve tehnologiji, ki vam pomagata prihraniti energijo, gorivo in denar - da lahko uresničite še bolj napredne cilje.
Informacije o porabi in CO2 se vedno nanašajo na vrednosti, izmerjene po predpisanem postopku (Uredba (ES) št. 715/2007 v trenutno veljavni verziji) v okviru homologacije vozila na podlagi testnega postopka WLTP. Več informacij najdete tukaj ali pri pooblaščenem trgovcu. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete v priročniku o varčni porabi goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka, ki ga lahko brezplačno pridobite na prodajnem mestu in tukaj.
Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na sliki so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Za boljšo berljivost besedil smo v povezavi z osebami uporabili moško ali žensko slovnično obliko, ki pa se vedno nanaša nevtralno na oba spola. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.