- Dva nova priključnohibridna modela: Golf eHybrid1 lahko z izključno električnim pogonom prevozi do 80 kilometrov2; močnejši Golf GTE3 ima električni doseg do 62 kilometrov2
- Golf eHybrid: za čim večje udobje zasnovani pogonski sklop za novi Golf eHybrid razvije sistemsko moč 150 kW (204 KM)
- Golf GTE: posebej zmogljivi hibridni pogon za novi Golf GTE doseže z dodatno električno močjo moč 180 kW (245 KM)4 in s tem nivo zmogljivosti Golfa GTI
Wolfsburg (D) - Volkswagen je osmo generacijo Golfa naelektril z dvema novima priključnohibridnima različicama: Golfom eHybrid in Golfom GTE. Tako bosta prvič na voljo kar dva priključnohibridna modela Golfa. Golf eHybrid, ki je zasnovan za čim večje udobje, razvije 150 kW (204 KM). Njegova cena v Nemčiji: od 39.781,18 evra5/6. Na maksimalne športne zmogljivosti pa na drugi strani stavi močni in ravno tako učinkoviti Golf GTE, ki doseže 180 kW (245 KM). Njegova osnovna cena: 41.667,40 evra5/6. Prodaja obeh modelov se bo začela takoj. Do konca leta bo v ponudbi skupno osem različnih modelov Golfa in Golfa Varianta s hibridnim pogonom - s tem bo Golf modelska serija, ki bo pri znamki Volkswagen ponujala največ hibridnih različic.
Novi priključnohibridni različici Golfa se v primerjavi s priključnohibridno izvedbo prejšnjega modela lahko pohvalita s 50-% večjo kapaciteto baterije (13 kWh), ki omogoča večje električne dosege. Če imata baterijo napolnjeno, se Golf eHybrid in Golf GTE zaženeta v električnem načinu, tj. brez lokalnih emisij. Golf eHybrid lahko z izključno električnim pogonom brez lokalnih emisij prevozi do 80 kilometrov, Golf GTE pa do 62 kilometrov. Način "E-Mode" tudi na regionalnih in hitrih cestah omogoča vožnjo z izključno električnim pogonom. Pri višjih hitrostih in v odvisnosti od vključenega hibridnega načina, voznega profila ali napolnjenosti baterije se zraven avtomatsko vključi še TSI (turbobencinski) motor. Pogon se zdaj izvaja v varčnem načinu "Hybrid", ki omogoča zelo velike skupne dosege: do 870 km (NEVC) pri eHybridu oz. do 745 km (NEVC) pri Golfu GTE.
Za prestavljanje pri obeh skrbi serijski 6-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko (DSG). Na daljših potovanjih lahko za prihod v urbano ciljno območje rezerviramo električno energijo, da se bomo na koncu v mestu vozili brez lokalnih emisij.
Volkswagen je Golfu eHybrid namenil bogati opremski paket "Style"6. Golf GTE pa bo, kot že pri prejšnjem modelu, v ponudbi spet kot samostojen model z ustrezno individualiziranim opremskim paketom "GTE"6. V obeh vozilih je serijsko vgrajena naslednja oprema: Digital Cockpit Pro (digitalni instrumenti), navigacijski sistem Discover Media s pretakanjem vsebin in internetom, DAB+, telefonski vmesnik s funkcijo indukcijskega polnjenja, glasovno upravljanje (ni na voljo v slovenskem jeziku), prepoznavanje prometnih znakov, večfunkcijski usnjen volan, športni komfortni sedeži (eHybrid), Travel Assist za asistirano vožnjo do hitrosti 210 km/h (vklj. z avtomatskim uravnavanjem razdalje ACC in asistenco za ohranjanje smeri Lane Assist), asistenca za zaviranje v sili Front Assist, avtomatska klimatska naprava Air Care Climatronic, sistem start-stop z regeneracijo zavorne energije, sistem opozarjanja na lokalne nevarnosti Car2X, novi sistem za zagon brez ključa Keyless Start, LED-Plus-žarometi in zadnje LED-luči ter aluminijasta platišča. Golf GTE ima poleg naštetega še individualizirane odbijače, ravno tako individualizirane vrhunske športne sedeže z integriranimi vzglavniki in linijsko LED-luč v mreži hladilnika.
Volkswagen z novima Golfom eHybrid in Golfom GTE na trg prinaša naslednja dva modela svoje široko zastavljene produktne ofenzive. V okviru te ofenzive se bo še posebej povečal ponudbeni spekter osme generacije Golfa. V naslednjih tednih in mesecih bodo tako na trg prišli kultni športni modeli, kot so novi Golf GTI7, Golf GTD7 in Golf R7. Vzporedno s tem nas že kmalu čaka začetek prodaje novega Golfa Varianta. Čedalje večji pomen dobivajo blagi hibridni modeli. V prodaji je že novi Golf eTSI z 48‑voltnim blagim hibridnim pogonom (110 kW/150 KM)8. Še letos bosta sledili še dve različici modela eTSI.
1) Golf eHybrid - (NEVC) poraba goriva v l/100 km, komb.:
1,4-1,2; poraba električne energije v kW/h/100 km, komb.: 11,6-11,0; emisije
CO2 v g/km, komb.: 31-28
2) NEVC
3) Golf GTE - (NEVC) poraba goriva v l/100 km, komb.: 1,7;
poraba električne energije v kW/h/100 km, komb.: 12,4; emisije CO2
v g/km, komb.: 38
4) Sistemska moč
5) Nemčija, vklj. s
16 % DDV; velja do 31. decembra 2020
6) Vsa navedena oprema je izbor celotne opreme; velja za nemški
trg.
7) Golf GTI, Golf GTD, Golf R - vozila so predserijske
študije.
8) Golf eTSI (110 kW/150 KM) - (NEVC) poraba goriva v l/100 km:
mestna 6,1-5,9; izvenmestna 4,1-3,9; kombinirana 4,8-4,6; emisije CO2 v
g/km, komb.: 111-106