Meni
Iskanje
Polo GTI
Cena
31.850,00 € z DDV
  • Moč motorja (kW)
    152 kW
  • Moč motorja (KM)
    206 KM
  • Poraba
    6,6 - 7 l/100km
  • Emisije CO₂
    150 - 159 g/km

Nabit z energijo. Izkoristite njegov potencial.

Polo GTI pokaže, kaj zmore. Z markantnimi oblikovnimi elementi in z inovativno opremo, ki zmogljivost in užitek v vožnji dviguje na novo raven. Ste pripravljeni na nadgradnjo moči? Potem se dobro pripnite!

Pogled od strani na bel VW Polo GTI s toniranimi zadnjimi stekli, oznako GTI na blatniku in opcijskimi 18-palčnimi platišči Faro.

Polo GTI ima številne adute. V nadaljevanju vam na kratko predstavljamo tri:

Moč motorja

Od 0 do vauuu! v 6,7 sekunde

Več o vozni zmogljivosti

Zunanjost

Kaže, kaj zmore

Več o dizajnu

Notranjost

Sinteza klasične in digitalne zasnove

Več o notranjosti

Notranjost

Sinteza klasične in digitalne zasnove

Več o notranjosti

Moč motorja

Od 0 do vauuu! v 6,7 sekunde

Več o vozni zmogljivosti

Zunanjost

Kaže, kaj zmore

Več o dizajnu

Notranjost

Sinteza klasične in digitalne zasnove

Več o notranjosti

Vozna zmogljivost

Od 0 do vauuu! v 6,7 sekunde

Bel VW Polo GTI z vključenimi matričnimi LED-žarometi in linijsko osvetlitvijo na sprednjem delu vozi v hali.

Z močjo, ki se skriva pod njegovim sprednjim pokrovom, Polo GTI izpolni pričakovanja o športnih zmogljivostih. Za nepretrgan užitek v vožnji skrbi menjalnik z dvojno sklopko DSG, ki omogoča tekoče menjavanje prestav in celo prihranek pri gorivu.

Za več dinamike v zavojih

Detajlni posnetek platišča na belem VW Polu GTI.

Vas spravi v dobro voljo že pogled na ovinkasto cesto? Potem se vam lahko še bolj smeje, ker je Polo GTI serijsko opremljen z elektronsko zaporo diferenciala XDS. Prednost: manjša težnja k podkrmiljenju. Ali preprosto: maksimalni užitek v športni vožnji po ovinkastih cestah.

Da bo užitek v vožnji vedno ravno pravi

Bel Polo GTI z vključenimi zadnjimi LED-lučmi stoji v temni hali pod svetlobnimi elementi.

Udobno po mestu ali energično po avtocesti? S serijskim sistemom za izbiro voznega profila se vam Polo GTI lahko popolnoma prilagodi. S konico prsta preprosto izberete želeni vozni profil in že se karakteristike pogona in krmiljenja ter celo prestavne točke avtomatsko spremenijo. Vožnja je tako vedno pravi užitek.

  • Eco: za varčno vožnjo
  • Normal: za vsakodnevne vožnje od točke A do točke B
  • Sport: za športne vozne lastnosti z ustreznim številom vrtljajev
  • Individual: za individualne kombinacije nastavitev

Dizajn

Kaže, kaj zmore

Pogled od strani na bel VW Polo GTI s toniranimi zadnjimi stekli, oznako GTI na blatniku in opcijskimi 18-palčnimi platišči Faro.

Polo GTI ne navdušuje samo s tem, kar skriva pod sprednjim pokrovom, temveč je nekaj posebnega tudi njegov športni videz. Kot se spodobi za model GTI, ne smejo manjkati rdeče lakirane zavorne čeljusti, okrasne letve in satasta mreža hladilnika. Dodatno pozornost Polo GTI pritegne z markantno linijsko LED-osvetlitvijo spredaj med matričnima LED-žarometoma IQ.LIGHT in s športnimi 17-palčnimi platišči Milton Keynes1. Opcijsko so na voljo tudi nova 18-palčna platišča Faro1. In ker bodo mnogi Polo GTI videli samo od zadaj, krasijo zadek kromirane izpušne cevi in tri črke: GTI.

1 Vozila znamke Volkswagen so serijsko opremljena z letnimi pnevmatikami. Podrobnejše informacije o ponudbi pnevmatik lahko dobite pri partnerjih znamke Volkswagen.

Pritegnejo pozornost. In zagotavljajo dobro vidljivost.

Detajlni posnetek matričnega LED-žarometa na sprednjem delu belega VW Pola GTI, vidna sta tudi rdeča okrasna linija in napis GTI.

Novi Polo GTI ne ostane neopažen, saj je opremljen z matričnimi LED-žarometi IQ.LIGHT. Inovativna tehnologija načrtno vklaplja oz. izklaplja določene LED-segmente, tako da lahko ves čas vozite z dolgimi lučmi, ne da bi slepili druge udeležence v prometu.1 Kar poskrbi za dober vtis spredaj, ne sme manjkati niti zadaj: markantne zadnje LED-luči z dinamičnim smernikom in animirano zavorno lučjo. Če ne že prej, pa ob zagonu vozila, ko luči zasvetijo v rdeči barvi, vsem postane jasno, da Polo GTI konkurenco rad pusti za seboj.

1 V okviru sistemskih omejitev.

Sinteza klasične in digitalne zasnove 

Detajlni posnetek armaturne plošče in večfunkcijskega volana z upravljanjem na dotik v VW Polu GTI.

Ko boste sedli v vozilo, vas bo v notranjosti pozdravil značilni GTI-jevski dizajn, združen s sodobnim pristopom. To pomeni, da so elementi, kot so rdeči okrasni šivi, znak GTI na volanu in legendarni karo vzorec kombinirani s površinami na dotik, denimo pri opcijski avtomatski klimatski napravi Climatronic in digitalnem kombiniranem instrumentu Digital Cockpit Pro z diagonalo 26,04 cm (10,25 palca). Seveda pa ima Polo GTI s serijskim radiom Ready 2 Discover z 20,3 cm (8 palcev) velikim barvnim TFT-zaslonom tudi nezamenljivo zvočno podobo.

* Na sliki je prikazan navigacijski sistem Discover Pro.

Vrhunski sedeži s kultnim značajem

Detajlni posnetek sprednjih sedežev z vzglavnikoma v Polu GTI, športni sedeži imajo kariraste tekstilne prevleke Clark.

Serijski vrhunski športni sedeži nudijo optimalno bočno oporo za še večji užitek v ovinkih, ledvena opora pa čvrsto podpira hrbet, še posebej pri pospeških s funkcijo kickdown. Sredinski deli sprednjih in zadnjih sedežev so serijsko oblazinjeni z legendarnimi karirastimi tekstilnimi prevlekami Clark. Opcijsko se lahko odločite za paket notranjosti ArtVelours, ki poleg elegantnega oblazinjenja ArtVelours za sredinske dele sedežev vključuje tudi športno-komfortne sedeže.

Za dober nadzor

Detajlni posnetek armaturne plošče in večfunkcijskega volana z upravljanjem na dotik v VW Polu GTI.

Notranjost Pola GTI je v znamenju inovativnega in enostavnega upravljanja. Sem spada tudi večfunkcijski usnjeni športni volan z upravljanjem na dotik, ki omogoča popoln nadzor nad vsemi pomembnimi funkcijami. Z dotikom prsta lahko po menijih pridete do številnih funkcij v kombiniranem instrumentu Digital Cockpit ali infotainment sistemu, pri čemer vsak vnos potrdi nežna vibracija. Tako boste pri izbiranju nastavitev vedno imeli roke na volanu. In dober pregled nad cesto.

Odprt za več doživetij

Pogled od zgoraj na moder VW Polo z opcijskim panoramskim pomičnim strešnim oknom.

Opcijsko panoramsko dvižno-pomično strešno okno z električnim upravljanjem je z veliko stekleno površino, ki se razteza prek celotne širine strehe, že samo po sebi pravi magnet za oči. Skozenj v potniški prostor doteka obilica svetlobe, še lepši pa je čudovit razgled proti nebu. Ko je strešno okno odprto - po želji ga lahko samo privzdignete ali pa povsem odprete - se lahko sproščeno predajate sončnim žarkom in uživate v svežem zraku. Steklo strešnega okna je tonirano, kar zagotavlja prijetno temperaturo v notranjosti. Pred žgočim soncem se poleg tega lahko zaščitite s senčnim rolojem.

Detajlni posnetek 18-palčnega platišča Faro za Polo GTI.
Detajlni posnetek kromiranih izpušnih cevi na zadku Pola GTI.
Detajlni posnetek logotipa VW in napisa GTI z rdečimi črkami na zadku Pola GTI.
Detajlni posnetek 18-palčnega platišča Faro za Polo GTI.
Detajlni posnetek kromiranih izpušnih cevi na zadku Pola GTI.
Detajlni posnetek logotipa VW in napisa GTI z rdečimi črkami na zadku Pola GTI.
Detajlni posnetek 18-palčnega platišča Faro za Polo GTI.
Detajlni posnetek kromiranih izpušnih cevi na zadku Pola GTI.
Detajlni posnetek logotipa VW in napisa GTI z rdečimi črkami na zadku Pola GTI.

IQ.DRIVE

Za vas ohranja smer vožnje, druge pa na primerni razdalji.

NCAP

Če se boste odločili za sistem Travel Assist1, bo vaš Polo GTI opremljen tudi s kapacitivnim volanom. Ta prek površine, ki je občutljiva na dotik, lahko samostojno spremlja, ali ves čas držite volan. Travel Assist zagotavlja vozno udobje na najvišji ravni, saj vam pomaga v monotonih in utrujajočih voznih situacijah.2 Še posebej na avtocestah in dobro vzdrževanih regionalnih cestah lahko sistem Travel Assist namesto vas ohranja smer na voznem pasu in hitrost ter pri tem upošteva razdaljo do spredaj vozečih vozil.2

1 Sestavni del opcijskega paketa IQ.DRIVE.

2 V okviru sistemskih omejitev. Voznik mora biti vedno pripravljen, da s prevzemom upravljanja vozila prekine delovanje asistenčnega sistema. Uporaba asistenčnega sistema voznika ne odvezuje odgovornosti za preudarno upravljanje vozila.

Vzdržuje razdaljo in skrbi za ustrezno hitrost.

Ponazoritev delovanja sistema za avtomatsko uravnavanje razdalje ACC v modelu VW Polo.

Z opcijskim sistemom za avtomatsko uravnavanje razdalje ACC1 lahko vozilo med vožnjo samodejno ohranja nastavljeno najvišjo hitrost (do 210 km/h) in razdaljo do spredaj vozečega vozila.2 V zastojih lahko tako Polo GTI avtomatsko zavira in znova spelje. V kombinaciji z opcijskim navigacijskim sistemom prediktivni tempomat zagotavlja dodatno pomoč sistemu ACC pri uravnavanju hitrosti in vožnji skozi ovinke.2 Sistem lahko s samodejnim nastavljanjem veljavnih hitrostnih omejitev prepreči, da bi nehote prekoračili dovoljeno hitrost.2 Poleg tega na podlagi podatkov o poti, pridobljenih iz navigacijskega sistema, prilagaja hitrost ovinkom, križiščem (odcepom) in krožiščem.2

1 Sestavni del opcijskega paketa IQ.DRIVE.

2 Prediktivni tempomat v modelu Polo v Sloveniji ne deluje.

Parkiranje je lahko povsem preprosto.

Grafik wie im VW Polo der Parklenkassistent "Park Assist" funktioniert.

Polo GTI z opcijskim parkirnim sistemom s krmilno avtomatiko Park Assist1 vam najprej med vožnjo pove, ali je zaznano parkirno mesto dovolj veliko, nato pa pri parkiranju še samodejno vrti volan2. Vi morate le pozorno spremljati okolico ter upravljati sklopko, pedal za plin in zavorni pedal2, za vse ostalo pa poskrbi Park Assist.

  • Senzorji iščejo primerna parkirna mesta (med vožnjo s hitrostjo do 40 km/h).
  • Bočna parkirna mesta morajo za parkiranje meriti najmanj toliko kot dolžina vozila plus 80 cm (za manevriranje); pri odparkiranju mora biti pred in za vozilom najmanj 25 cm prostora.
  • Pri prečnih parkirnih mestih mora biti na obeh straneh še najmanj 35 cm prostora.

1 Sestavni del opcijskega Asistenčnega paketa.

2 V okviru sistemskih omejitev. Voznik mora biti vedno pripravljen, da s prevzemom upravljanja vozila prekine delovanje asistenčnega sistema. Uporaba asistenčnega sistema voznika ne odvezuje odgovornosti za preudarno upravljanje vozila.

Menjavanje voznega pasu s sistemsko podporo.

Ponazoritev delovanja asistence za menjavo voznega pasu Side Assist v modelu VW Polo.

Asistenca za menjavo voznega pasu Side Assist1 z LED-lučko v zunanjih ogledalih opozarja na vozila, ki so v mrtvem kotu ali vozijo do 50 metrov za vami.2 Ko z vklopom smernikov nakažete menjavo voznega pasu, lahko asistenca izračuna, ali bi katero od teh vozil glede na svoj položaj in hitrost lahko za vas pomenilo nevarnost, ter vas po potrebi na to opozori z intenzivnim utripanjem lučke.

1 Sestavni del opcijskega asistenčnega paketa.

2 V okviru sistemskih omejitev. Voznik mora biti vedno pripravljen, da s prevzemom upravljanja vozila prekine delovanje asistenčnega sistema. Uporaba asistenčnega sistema voznika ne odvezuje odgovornosti za preudarno upravljanje vozila.

Notranje in zunanje mere

Tukaj boste našli vse dimenzije za zunanjost in notranjost modela Polo.

Morda Vas bodo zanimali tudi naslednji modeli: