S študijo ID. 2all znamka Volkswagen predstavlja nov oblikovalski slog za svoje električne avtomobile. Obenem bo to prvi popolnoma električni avto, ki bo kot serijski model predvidoma naprodaj za manj kot 25.000 evrov. Volkswagen načrtuje, da ga bo premierno predstavil leta 2025.
Zgodba o uspehu Volkswagnovih kompaktnih modelov se nadaljuje tudi v dobi električne mobilnosti. Študija ID. 2all razkriva, kakšna bo serijska različica prvega popolnoma električnega Volkswagna, ki bo predvidoma naprodaj za manj kot 25.000 evrov. Tudi druge "premiere" potrjujejo, da si je ID. 2all kot študija zastavil visoke cilje: tako je to prvi Volkswagen, ki temelji na modularni platformi za električna vozila (MEB) in ima pogon spredaj.
Videz vozila zrcali nove oblikovalske smernice znamke Volkswagen, ki temeljijo na
treh stebrih: stabilnosti, simpatičnosti in navdušenju.
Volkswagen poleg tega načrtuje, da bo serijsko različico ID. 2all opremil z
inovativnimi tehnologijami večjih modelov ID., na primer z žarometi IQ.LIGHT,
e-načrtovalnikom poti in sistemom Travel Assist, ki omogoča delno avtomatizirano
vožnjo.
Prvi električni model, ki temelji na novi platformi
Tako kot za ostale člane družine ID. tudi za študijo ID. 2all velja, da njena zasnova temelji na platformi MEB, vendar - kar je glavna posebnost - na najnovejši različici platforme, imenovani MEB Entry. Študija tako s tehnološkega in funkcionalnega vidika postavlja nova merila. Spremenjena platforma je namreč razvojnim inženirjem omogočila, da so na kompaktni zunanji dolžini modela Polo zasnovali notranjost, ki je primerljiva z Golfom. To pomeni, da ID. 2all razvaja potnike z obilo prostora, obenem pa preseneča tudi s prostornino prtljažnika, ki meri od 490 do 1.330 litrov. Študija tako prekaša številne modele iz višjih razredov.
Z izpopolnjeno platformo MEB Entry je v ID. 2all realizirana tudi posebej učinkovita tehnologija pogona, baterije in polnjenja. Po kriterijih WLTP izračunani doseg meri do 450 kilometrov,2 baterijo pa je na hitri polnilni postaji z enosmernim tokom (DC) pri enakomerni temperaturi in polnilni moči do 350 kW od 10 do 80 odstotkov mogoče napolniti v približno 20 minutah.3 ID. 2all je tako električni avto za vsak dan v letu.
Zunanji dizajn: izrazita dinamika
"ID. 2all nakazuje novi oblikovalski slog znamke Volkswagen, ki temelji na treh stebrih: stabilnosti, simpatičnosti in navdušenju. Andreas Mindt, vodja oblikovanja pri znamki Volkswagen"
Andreas Mindt
Vodja oblikovanja pri znamki Volkswagen
Volkswagen se je z najmlajšim modelom ID. znova močneje osredotočil na oblikovno zasnovo svojih popolnoma električnih modelov. "ID. 2all nakazuje novi oblikovalski slog znamke Volkswagen, ki temelji na treh stebrih: stabilnosti, simpatičnosti in navdušenju," je pojasnil Andreas Mindt, vodja oblikovanja pri znamki Volkswagen. Vodja oblikovanja je predstavil tudi osnovno idejo: "DNK naših ikon smo prenesli v prihodnost. ID. 2all je tako tudi poklon modelom Hrošč, Golf in Polo."
O tem jasno priča zasnova C-stebrička, ki se zgleduje po prvem Golfu in spominja na napeto tetivo loka, obrnjenega v smeri vožnje. ID. 2all je prvi Volkswagen, ki je povzel to značilnost - in jo na sodoben način interpretiral na novo. Še druge oblikovne posebnosti študije so: karoserija, ki jasno in trdno stoji na kolesih, sprednji del s simpatičnim obrazom, izrazita dinamičnost in brezčasna eleganca.
Notranji dizajn: prostornost in kakovost
Tudi v notranjosti je v ospredju jasen dizajn, ki ga odlikujejo visoka kakovost izdelave. Njegova posebnost sta poleg tega intuitiven infotainment sistem s klasičnim uravnavanjem glasnosti in ločena upravljalna enota za klimatsko napravo, pri kateri voznik glavne funkcije upravlja z osvetljenimi tipkami.
"ID. 2all kaže, v katero smer želimo razvijati znamko: mora biti blizu strankam ter se ponašati z vrhunsko tehnologijo in odličnim dizajnom."
Thomas Schäfer
Izvršni direktor znamke Volkswagen
Družina ID. se bo do leta 2026 močno povečala
Serijska različica modela ID. 2all bo eden od desetih novih električnih modelov, ki jih bo Volkswagen predstavil do leta 2026. To bo najmanjši model v paleti električnih vozil - vsaj zaenkrat. Znamka namreč razvija tudi električni avto, ki bo v osnovni različici naprodaj za manj kot 20.000 evrov. Vsekakor bo Volkswagen sredi tega desetletja proizvajalec z najširšo ponudbo električnih modelov na trgu.