Družinski album
Golf je z več kot 33 milijoni prodanih primerkov prodajna uspešnica družbe Volkswagen. Sedaj je skupaj z nekaterimi svojimi izpeljankami deležen sodobne prenove. Predstavljamo vam izbrane bisere iz zgodovine modelov kompaktnega vozila.
1974 Golf I
Privlačni elementi prve generacije - kot je silhueta s pokončnim, masivnim C-stebričkom - so ponazarjali miselni preskok v oblikovalskem slogu. Kupci so cenili novo, kompaktno zasnovo in večjo prostornost, ki sta poskrbeli za udobje na daljših potovanjih. Med proizvodnim obdobjem od leta 1974 do 1983 je bilo prodanih več kot 6,99 milijona Golfov I.
1976 CityStromer
Sredi 70. let je Volkswagen začel z razvojem električnih vozil. Izdelanih je bilo le 20 primerkov prvega modela - opremljenega z elektromotorjem z močjo 20kW - ki pa niso šli v prodajo. Do leta 1986 je med drugim služil kot testno vozilo, s katerim so preizkušali baterije in motorje.
1976: Golf I GTI
Z močjo 80 kW (110 KM) je GTI že na samem začetku postal zelo priljubljena ikona: športni avto za vsakogar. Prvi barvi, v katerih je bil na voljo, sta bili diamantno srebrna kovinska in marsovo rdeča, mrežo hladilnika pa sta krasila značilni napis GTI in rdeča obroba. Športni sedeži so imeli legendarne prevleke s karirastim vzorcem.
1979: Golf Cabriolet
Prvo odprto vozilo s fiksnim varnostnim lokom je hitro nadaljevalo uspešno pot kabrioletne različice Hrošča. Vzdevek kabrioleta, izdelanega pri Karmannu v Osnabrücku: košarica jagod.
1982: Golf I GTD
Športna oprema, turbomotor in čvrsto podvozje - tako se je predstavil ta športni model. Zaradi svojega dizelskega motorja s turbopolnilnikom na izpušne pline je veljal za izredno varčen model.
1990: Golf II Country
S svojim dizajnom je pritegnil presenečene poglede: Golf Country s povišano lego karoserije v preobleki avanturista. Posebne lastnosti predhodnika današnjih SUV-jev in modelov Cross: uveljavljeni štirikolesni pogon syncro in posebne barve lakov, kot je npr. močna modra kovinska.
1991: Golf III VR6
Novost tretje generacije kompaktnega vozila je bila prečna vgradnja 6-valjnega motorja. VR6 je bil zaradi svojega 15-stopinjskega kota med vrstama valjev hibrid: imel je kombinacijo V-motorja in vrstnega motorja - veljal je za najmočnejši motor Golfa III.
1992: Golf III Ecomatic
Inovativno srce avtomobila z močjo 47 kW je bil nekakšen predhodnik današnjega sistema start-stop, ki je vedno izključil motor takrat, ko njegovo delovanje ni bilo več potrebno. Štirivratnik je veljal za varčni model: porabil je manj kot 5 l goriva na 100 km.
2002: Golf IV R32
Črka R je okrajšava za Racing, številka 32 pa razkriva gibno prostornino motorja. 3,2-litrski 6-valjni motor je skrbel za vrhunsko zmogljivost takrat najmočnejšega Golfa. V notranjosti: športni sedeži in žlahtni krtačeni aluminij.
2009: Golf VI BiFuel
V okviru različic Trendline in Comfortline je bil Golf VI na voljo z 1,6-litrskim motorjem BiFuel, ki ga je lahko poganjal bodisi bencin bodisi avtoplin, prav tako pa je imel večji doseg kot primerljiv avtomobil z bencinskim motorjem.
2014: Golf VII e-Golf
Del serijske opreme prvega e-Golfa, ki je šel v serijsko proizvodnjo, so bili LED-žarometi in infotainment sistem Discover Pro. Poganjal ga je elektromotor z močjo 85 kW. Maksimalni doseg: 190 kilometrov.
2014: Golf VII GTE
Kot prvi model v svojem razredu je GTE s priključnohibridnim pogonom združil najsodobnejše motorje z notranjim zgorevanjem in elektromotorje v eno vozilo. Poleg tega je bil Golf VII prvi model znamke Volkswagen, ki je bil izdelan na prečni modularni platformi (MQB).
2016: prenovljeni Golf VII
Pametnejši, varnejši in bolj povezan: z modelsko prenovo je Golf dobil tudi nove asistenčne sisteme in motorne tehnologije. Prvič je v razredu kompaktnih modelov v ponudbi vrhunski opcijski infotainment sistem Discover Pro, ki ga je mogoče upravljati z gestami.