Predhodne generacije izbranih modelov Volkswagen
Lastniki ali potencialni kupci predhodnih modelov Volkswagen lahko tukaj najdete koristne informacije o izbranih modelih.
Oglejte si izbor predhodnih modelov Volkswagen in si preberite zanimiva dejstva o vozilih.
Predhodni modeli, ki spadajo že med starodobnike
Od Hrošča do Corrada: kliknite in si oglejte Volkswagnove pretekle klasike. Iščete rezervne dele? Naši servisni partnerji Volkswagen vam bodo z veseljem pomagali!
Hrošč
Hrošč je prvi model znamke Volkswagen in na svetu bi le stežka našli avtomobil s primerljivo kariero. Čeprav ni bil nikoli izpopolnjen do zadnje podrobnosti - ali pa morda prav zato - je Hrošč postal uresničitev sanj o prvem avtomobilu, sinonim za gospodarski čudež in nato še kultni avto alternativnega gibanja. Na svetu skorajda ni države, kjer na cestah ni nobenega Hrošča in kjer ljudje ne poznajo Hroščeve silhuete.
Golf/Caddy
V tehničnem pogledu je bil Golf pravo nasprotje Hrošča, katerega dediščino je nasledil. Prečno vgrajeni motor, pogon spredaj, vodno hlajenje in velik pokrov prtljažnika niso veljali za novosti, vendar so bili tako dobro realizirani, da je Golf presegel vsa pričakovanja. Z dizelskimi in bencinskimi motorji od 50 do 112 KM je bila zajeta široka ponudba.
Scirocco/Corrado
Dvovratni športni kupe je prišel na tržišče kot naslednik ostarelega modela Karmann Ghia, vendar za razliko od predhodnika, ki je imel še zadaj vgrajeni motor, ni bil na voljo tudi z zložljivo streho. Scirocco je tako kot Golf zasnoval avtomobilski oblikovalec Giorgio Giugiaro, izdelovali pa so ga pri Karmannu v Osnabrücku.
Polo/Derby
Polo je bil zasnovan leta 1975. Osnovo zanj je predstavljal konstrukcijsko domala enaki Audi 50. Oba modela sta takrat veljala za prva nemška mala avtomobila novega razreda. Minil je čas ozkih in skopih konstrukcij s slabimi voznodinamičnimi lastnostmi. Polo in Audi 50 sta bila udobna in okretna in prvič se je zgodilo, da so mali avtomobili znali poskrbeti tudi za užitek v vožnji.
Passat/Santana
Leta 1973 je bil kot alternativa priljubljenemu modelu Audi 80 predstavljen Passat s kompaktnim zadkom. Imel je pomembno vlogo pri reševanju koncerna iz njegove največje krize, v kateri se je znašel v začetku 70. let. Passatu je bilo naloženo težko breme - naslediti je moral kar tri zastarele modele, a je kljub temu že na samem začetku postal prava prodajna uspešnica.
Jetta/Vento
Leta 1979 je VW predstavil Jetto, pri tem pa ni šlo samo za Golfa, nadgrajenega s stopničastim zadkom, ampak za nov samostojni model. Ustrezno velike so bile razlike v primerjavi z Golfom 1. Zadnji del karoserije je bil harmonično spremenjen in tudi spredaj skoraj ni bilo podobnosti, celoten sprednji del vozila je bil povsem samosvoj.