Pri motorju e-TSI z blago hibridno tehnologijo zagonski alternator podpira motor
pri speljevanju in pri nizkih hitrostih, zaviranje in vožnja brez dodajanja plina
pa se izkoriščata za polnjenje litij-ionske baterije. Poraba in emisije
CO2 so tako bistveno nižje.
Golf Style je na voljo tudi kot priključni hibrid. Pri tem gre za priključni hibrid
z elektromotorjem in bencinskim motorjem TSI. Pri ustrezno napolnjeni bateriji
se Golf eHybrid zažene v lokalno brezemisijskem električnem režimu, v katerem
deluje le elektromotor. Glede na hitrost, vozni profil in druge parametre se
avtomatsko dodatno vključi še motor TSI.
Razpon po WLTP
Napovedani doseg po opravljenih voznih ciklih skladno z Globalno usklajenim preizkusnim postopkom za lahka vozila (WLTP) na preizkusnih valjih (ni serijsko stanje). Vrednosti dosega po WLTP lahko pri serijskih vozilih zaradi opreme odstopajo. Dejanski doseg v praksi odstopa zaradi načina vožnje, hitrosti, uporabe komfortnih/dodatnih porabnikov, zunanje temperature, števila sopotnikov/obteženosti in topografije. Kot orientacija za posamezno vozilo služi navedeni razpon dosega, ki ga bo predvidoma v letnem povprečju doseglo 80 % naših strank. Spodnja meja navedenega razpona zajema tudi vožnje pri zmernih hitrostih na avtocestah in vožnje pri nizkih zunanjih temperaturah v zimskem času.
Navedene vrednosti porabe in emisij so bile izmerjene skladno z zakonsko predpisanimi merilnimi postopki skladno z Globalno usklajenim preizkusnim postopkom za lahka vozila (angl. World Harmonised Light Vehicle Test Procedure, WLTP), ki omogoča realnejši prikaz porabe goriva in emisij CO₂. Informacije o porabi in CO2 se vedno nanašajo na vrednosti, izmerjene po predpisanem postopku (Uredba (ES) št. 715/2007 v trenutno veljavni verziji) v okviru homologacije vozila na podlagi testnega postopka WLTP. Več informacij najdete na https://www.volkswagen.si/wltp ali pri pooblaščenem trgovcu. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete v priročniku o varčni porabi goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka, ki ga lahko brezplačno pridobite na prodajnem mestu in tukaj.
Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na sliki so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Za boljšo berljivost besedil smo v povezavi z osebami uporabili moško ali žensko slovnično obliko, ki pa se vedno nanaša nevtralno na oba spola. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.
Informacije o porabi in CO2 se vedno nanašajo na vrednosti, izmerjene po predpisanem postopku (Uredba (ES) št. 715/2007 v trenutno veljavni verziji) v okviru homologacije vozila na podlagi testnega postopka WLTP. Več informacij najdete na https://www.volkswagen.si/wltp ali pri pooblaščenem trgovcu. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete v priročniku o varčni porabi goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka, ki ga lahko brezplačno pridobite na prodajnem mestu in tukaj.
Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na sliki so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Za boljšo berljivost besedil smo v povezavi z osebami uporabili moško ali žensko slovnično obliko, ki pa se vedno nanaša nevtralno na oba spola. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.