Novice | 25. november 2015

Tehnični ukrepi za prizadete dizelske motorje EA189 predstavljeni uradu KBA

 

Preiskovanje in razreševanje dizelske tematike se nadaljuje in napreduje. Koncern Volkswagen je uradu KBA predstavil konkretne tehnične ukrepe za prizadete motorje tipa EA189 z 1,6- in 2,0-litrsko gibno prostornino. S tem so pripravljeni ukrepi za odpravo odstopanj pri večini prizadetih vozil. Pri iskanju rešitev so bile v ospredju takšne, ki bi bile čim bolj prijazne do strank. Po izvedbi tehničnih ukrepov bodo vozila izpolnjevala veljavne emisijske standarde. Dokončna tehnična rešitev za 1,2-litrski dizelski motor bo KBA predstavljena ob koncu meseca in bo predvidoma zajemala posodobitev programske opreme.

Nemškemu Zveznemu uradu za motorna vozila (KBA) so bili predstavljeni tehnični ukrepi za prizadete dizelske motorje EA189. KBA je te ukrepe po temeljiti presoji potrdil. Za večino prizadetih vozil se zdaj torej ve, na kakšen način bodo odpravljene nepravilnosti. Pri 1,6-litrskem motorju EA189 bodo neposredno pred merilnik zračnega pretoka pritrdili tako imenovani transformator zračnega toka. Gre za mrežo, ki umirja vrtinčenje zračnega toka pred merilnikom zračnega pretoka in s tem pomembno vpliva na natančnejše odčitke tega merilnika. Merilnik zračnega pretoka meri trenutni pretok zračne mase; za krmiljenje motorja je to zelo pomemben parameter, ki zagotavlja optimalni postopek zgorevanja. Poleg tega bodo na tem motorju posodobili tudi programsko opremo. Za izvedbo tehničnih ukrepov bo predvidoma potrebna manj kot ena ura dela.

Na 2,0-litrskih motorjih bodo posodobili programsko opremo. Za ta ukrep bo potrebnega okoli pol ure delovnega časa. Napredek pri razvoju motorjev in izboljšano simuliranje toka zraka znotraj kompleksnih izpušnih sistemov sta v povezavi s prilagojeno optimizacijo programske opreme omogočila pripravo sorazmerno enostavnega in strankam prijaznega tehničnega posega. Cilj razvoja tehničnih ukrepov še naprej ostaja izpolnjevanje veljavnih določil glede emisijskih vrednosti, ne da bi se zaradi tega poslabšale moč motorja, poraba in vozne zmogljivosti vozila. Ker pa je treba te vrednosti najprej izmeriti pri vseh modelskih izpeljankah, zaenkrat še ne moremo dokončno potrditi, ali so ti cilji doseženi. Na osnovi teh tehničnih ukrepov, ki jih je sprejel KBA, se zdaj za vse prizadete trge območja EU 28 pripravljajo ustrezni koncepti servisiranja. Naš cilj je, da bi v okviru pozivne akcije januarja 2016 začeli izvajati predelave vozil, tako da bodo ta potem ustrezala zahtevanim tehničnim standardom. Po sedanjih ocenah bo pozivna akcija za vse motorne različice trajala vse koledarsko leto 2016.

Pri Volkswagnu bodo poskrbeli, da bo čas, potreben za izvedbo servisnih ukrepov, za vse stranke čim krajši. Volkswagen bo poleg tega vse stranke kontaktiral in bo med postopkom izvajanja servisnih ukrepov poskušal upoštevati njihove želje, tako da ne bodo oškodovane npr. zaradi omejene mobilnosti. Znamka Volkswagen bo v tem smislu poskrbela, da bo vsem strankam ponujena ustrezna brezplačna možnost nadomestnega prevoza. Vse Volkswagnove stranke imajo že od začetka oktobra možnost, da same preverijo, ali je njihovo vozilo prizadeto zaradi dizelske tematike. Na spletni strani Volkswagen lahko vsaka stranka z vnosom številke šasije dobi jasen odgovor za svoje vozilo. S temi opredeljenimi ukrepi so zdaj pripravljene tehnične rešitve za večino vseh prizadetih koncernskih modelov z motorjem EA189 v Evropi.

Konec tega meseca bodo uradu KBA predstavljeni še ustrezni ukrepi za 1,2-litrski trivaljni dizelski motor. Na podlagi postopka, ki ga je pripravila znamka Volkswagen, tudi druge koncernske znamke - Audi, SEAT, Škoda in Volkswagen Gospodarska vozila - načrtujejo ustrezne ukrepe za svoja prizadeta vozila. Družba Volkswagen AG se poleg tega do 31. decembra 2016 izrecno odpoveduje uveljavljanju pravice do ugovora zaradi zastaranja v primeru morebitnih garancijskih/ jamčevalnih zahtevkov zaradi programske opreme, vgrajene v motorjih tipa EA189, razen če ti zahtevki niso že zastarani. Zato Volkswagnove stranke zaradi čakanja ne bodo prikrajšane. Nesporno je, da so vozila tehnično varna in primerna za vožnjo, zato jih je še naprej mogoče brez omejitev uporabljati v cestnem prometu.

Opomba: Informacije v tem sporočilu za medije se ne navezujejo na produkte in storitve družb Volkswagen Group of America ali Volkswagen Canada.

Informacije o porabi in CO2 se vedno nanašajo na vrednosti, izmerjene po predpisanem postopku (Uredba (ES) št. 715/2007 v trenutno veljavni verziji) v okviru homologacije vozila na podlagi testnega postopka WLTP. Več informacij najdete tukaj ali pri pooblaščenem trgovcu. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete v priročniku o varčni porabi goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka, ki ga lahko brezplačno pridobite na prodajnem mestu in tukaj.

Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na sliki so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Za boljšo berljivost besedil smo v povezavi z osebami uporabili moško ali žensko slovnično obliko, ki pa se vedno nanaša nevtralno na oba spola. Zahvaljujemo se vam za razumevanje. 

Zapri
Meni
Zapri meni
Zapri

Aktualne informacije za stranke

Na tej strani boste našli novice o aktualnem razvoju dogodkov pri Volkswagnu.

Oh-oh!
Zdi se, da vaš brskalnik ni posodobljen. Mogoče naša spletna stran ne deluje optimalno. Večina brskalnikov (ne pa MS Internet Explorer 11 in starejši) še vedno deluje dobro.

Priporočamo vam, da posodobite svoj spletni brskalnik!
Najnovejša različica lahko zagotovi dobro izkušnjo kjer koli v internetu.

Hvala za obisk in se zabavajte,
Vaša ekipa Volkswagen