Opcijska asistenca za zastoje uporablja preizkušene funkcije, kot sta sistem za avtomatsko uravnavanje razdalje (ACC) in asistenca za ohranjanje smeri Lane Assist, s katerimi v gostem prometu omogoča udobno vožnjo za spredaj vozečim vozilom. Volkswagen e-Golf pri tem v okviru sistemskih omejitev samodejno dodaja plin in zavira. Hkrati sistem ohranja vozilo na voznem pasu.
Opcijska asistenca Emergency Assist se avtomatsko aktivira, če ne zazna voznikove aktivnosti in če se voznik kljub opozorilu ne odzove. V tem primeru sistem skuša z zavornimi sunki, zvočnimi opozorili, opozorilnimi utripalkami in "slalomiranjem" po voznem pasu izzvati odziv voznika. Hkrati s tem na kritično situacijo opozori sopotnike in druge udeležence v prometu. Če voznik še vedno ne prevzame krmiljenja vozila, sistem nadzorovano zavira vozilo do zaustavitve. Na ta način lahko v okviru sistemskih omejitev prepreči nezgodo.
Asistenca za zastoje in Emergency Assist sta del paketa asistenčnih sistemov.
* Od 1. septembra 2017 homologacijski postopek za določena nova vozila že poteka skladno z Globalno usklajenim preizkusnim postopkom za lahka vozila (angl. World Harmonised Light Vehicle Test Procedure, WLTP), ki omogoča realnejši prikaz porabe goriva in emisij CO₂. S 1. septembrom 2018 je postopek WLTP nadomestil Novi evropski vozni cikel (NEVC). Zaradi realnejših preizkusnih pogojev so vrednosti porabe goriva in emisij CO₂, izmerjene po postopku WLTP, v mnogih primerih višje od vrednosti, izmerjenih po postopku NEVC. V fazi prehoda na postopek WLTP je še vedno zakonsko obvezno navajanje izpeljanih vrednosti NEVC. Pri novih vozilih, homologiranih po postopku WLTP, so vrednosti NEVC izpeljane iz vrednosti, ki so pridobljene med preizkusnim postopkom WLTP. Davki (zlasti DMV) in druge dajatve za vozila (zlasti v nedenarni obliki), ki temeljijo (tudi) na vrednosti CO₂, se izračunajo na osnovi izpeljanih vrednosti NEVC za CO₂. Podrobnejše informacije so na voljo na spletni strani www.volkswagen.si/wltp ali pri pooblaščenih trgovcih. Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na nekaterih slikah je prikazana tudi dodatna oprema, ki je na voljo za doplačilo. Za boljšo berljivost besedil smo v povezavi z osebami uporabili moško ali žensko slovnično obliko, ki pa se vedno nanaša nevtralno na oba spola. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.