Le kdo si ne želi, da bi v mestih imeli čist zrak? Če se boste odločili na nakup e-Golfa, bo to dobra novica tudi za vse ostale. Električno gnani Golf namreč pomaga zmanjševati emisije CO₂ - še zlasti, če boste baterijo polnili z električno energijo iz obnovljivih virov. Inovativni avtomobil v povprečju porabi samo od 13,2 (16-palčna platišča) do 14,1 (17-palčna platišča) kWh/100 km*. Danes sicer vedno pogosteje govorimo tudi o onesnaževanju s hrupom - tih, a zmogljiv elektromotor je tudi v tem pogledu rešitev po meri sodobnega časa.
* Od 1. septembra 2017 homologacijski postopek za določena nova vozila že poteka skladno z Globalno usklajenim preizkusnim postopkom za lahka vozila (angl. World Harmonised Light Vehicle Test Procedure, WLTP), ki omogoča realnejši prikaz porabe goriva in emisij CO₂.S 1. septembrom 2018 je postopek WLTP nadomestil Novi evropski vozni cikel (NEVC).Zaradi realnejših preizkusnih pogojev so vrednosti porabe goriva in emisij CO₂, izmerjene po postopku WLTP, v mnogih primerih višje od vrednosti, izmerjenih po postopku NEVC.V fazi prehoda na postopek WLTP je še vedno zakonsko obvezno navajanje izpeljanih vrednosti NEVC.Pri novih vozilih, homologiranih po postopku WLTP, so vrednosti NEVC izpeljane iz vrednosti, ki so pridobljene med preizkusnim postopkom WLTP.Davki (zlasti DMV) in druge dajatve za vozila (zlasti v nedenarni obliki), ki temeljijo (tudi) na vrednosti CO₂, se izračunajo na osnovi izpeljanih vrednosti NEVC za CO₂.Podrobnejše informacije so na voljo na spletni strani www.volkswagen.at/wltp ali pri pooblaščenih trgovcih.