Nenadoma stopi pešec na cesto in - kot voznik se morate hitro odzvati. Pri tem vam pomaga serijski sistem za zaznavanje pešcev.¹ Sistem lahko v trenutku prepozna kritično situacijoter voznika takoj opozori z zvočnim signalom in prikazom na zaslonu. Če voznik ob tem ne zavira, ga na kritično razdaljo opozori še z zavornim sunkom. Hkrati se sistem pripravi na možnost zaviranja z vso močjo, tako da je vozniku takoj na voljo maksimalna zavorna moč. Če voznik še vedno ne pritisne zavore, sistem avtomatsko izvede zaviranje v sili. S tem v idealnem primeru popolnoma prepreči trčenje ali vsaj omili njegove posledice.
Sistem za zaznavanje pešcev je nadgradnja serijskega sistema za nadzor prometa Front Assist, ki vključuje tudi mestno funkcijo zaviranja v sili.
V okviru sistemskih omejitev
Informacije o porabi in CO2 se vedno nanašajo na vrednosti, izmerjene po predpisanem postopku (Uredba (ES) št. 715/2007 v trenutno veljavni verziji) v okviru homologacije vozila na podlagi testnega postopka WLTP. Več informacij najdete tukaj ali pri pooblaščenem trgovcu. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete v priročniku o varčni porabi goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka, ki ga lahko brezplačno pridobite na prodajnem mestu in tukaj.
Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na sliki so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Za boljšo berljivost besedil smo v povezavi z osebami uporabili moško ali žensko slovnično obliko, ki pa se vedno nanaša nevtralno na oba spola. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.