Med monotono vožnjo lahko kaj hitro pride do nevarnih situacij. Še dobro torej, da
je na voljo sistem Lane Assist. Ta lahko od hitrosti 60 km/h naprej prepozna,
da bo voznik nenamerno zapeljal s svojega voznega pasu1. S
korekturnim posegom v krmiljenje lahko usmeri njegovo pozornost nazaj na dogajanje
v prometu1.
1 V okviru sistemskih omejitev. Voznik mora biti vedno
pripravljen, da s prevzemom upravljanja vozila prekine delovanje asistenčnega
sistema. Uporaba asistenčnega sistema voznika ne odvezuje odgovornosti za preudarno
upravljanje vozila.
Informacije o porabi in CO2 se vedno nanašajo na vrednosti, izmerjene po predpisanem postopku (Uredba (ES) št. 715/2007 v trenutno veljavni verziji) v okviru homologacije vozila na podlagi testnega postopka WLTP. Več informacij najdete tukaj ali pri pooblaščenem trgovcu. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete v priročniku o varčni porabi goriva, emisijah CO2 in emisijah onesnaževal zunanjega zraka, ki ga lahko brezplačno pridobite na prodajnem mestu in tukaj.
Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na sliki so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Za boljšo berljivost besedil smo v povezavi z osebami uporabili moško ali žensko slovnično obliko, ki pa se vedno nanaša nevtralno na oba spola. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.