Wolfsburg (Nemčija) - Volkswagen bo prihodnjo pomlad javnosti predstavil novi ID.3. Z drugo generacijo modela ID.3 Volkswagen nadaljuje zgodbo o uspehu družine ID.: do danes je bilo po vsem svetu dobavljenih že več kot pol milijona modelov ID., ki jih izdelujejo na osnovi modularne platforme za električna vozila (MEB). ID.3 trenutno proizvajajo v nemških mestih Zwickau in Dresden. Da bi zadovoljili veliko povpraševanje kupcev, bodo naslednje leto začeli popolnoma električni kompaktni model izdelovati tudi v matični tovarni v Wolfsburgu.
"Novi ID.3 izpolnjuje naše ambicije po kakovosti, oblikovanju in trajnosti. Njegova oblika bo bolj odrasla, materiali v notranjosti pa kakovostnejši," je povedala Imelda Labbé, članica Volkswagnovega upravnega odbora, odgovorna za prodajo, marketing in poprodajo. Upoštevali so številne predloge strank ter jih realizirali kot produktne izboljšave in obogatitev serijske opreme: "Pri nas se osredotočamo na potrebe naših strank. Zato jim pozorno prisluhnemo in naš produktni porfelj prilagajamo njihovim zahtevam," je dodala Labbéjeva. Ob dobavi imajo vozila nevtralno1 bilanco CO2.
Novi ID.3 bo opremljen z najnovejšo generacijo programske opreme. Ta izboljšuje sistemsko zmogljivost in omogoča brezžično prejemanje posodobitev. Poleg tega bo serijska oprema bogatejša: po novem bodo serijski zaslon z 12-palčno (30,5 cm) diagonalo ter variabilno prtljažno dno in sredinska konzola z dvema držaloma za pijačo.
Funkcije, kot sta Plug & Charge in inteligentni e-načrtovalnik poti, bodo omogočale še enostavnejše in udobnejše polnjenje novega ID.3. VW bo v ID.3 vgrajeval popolnoma povezane asistenčne sisteme najnovejše generacije. Najboljša primera sta opcijska sistema Travel Assist z množicami podatkov in Park Assist Plus s pomnilniško funkcijo.
"ID.3 dokazuje, kako uresničujemo Volkswagnove ambicije, da ponudimo visokokakovostne tehnologije in inovacije tudi v vozilih kompaktnega razreda. To se nenazadnje odraža tudi v novih komfortnih in asistenčnih sistemih: uporaba množic podatkov v najnovejšem sistemu Travel Assist pomeni naslednji korak v smeri visoko avtomatizirane vožnje," je razložil Kai Grünitz, član upravnega odbora znamke Volkswagen, odgovoren za poslovno področje tehničnega razvoja.
Kupci lahko od 8. decembra 2022 naprej naročijo 4 predkonfigurirane linije opreme izvedb z vnaprej določeno serijsko in dodatno opremo, in sicer izvedbo Entry, Comfort, Elegance in Range2. Zaradi velikega obsega naročil se pričakuje, da bodo nove ID.3, ki bodo naročeni zdaj, začeli dobavljati v četrtem četrtletju leta 20233.
1) Emisije CO2 preprečujejo in zmanjšujejo - kolikor je to mogoče - že neposredno pri Volkswagnu. Prav tako so k preprečevanju in zmanjševanju emisij obvezani tudi poddobavitelji. Tiste emisije CO2, ki jih pri Volkswagnu in z ustreznimi zavezami v dobavni verigi ni mogoče preprečiti in zmanjšati, pa v enakem obsegu kompenzirajo s certificiranimi podnebnovarstvenimi projekti.
2) Poraba električne energije v kWh/100 km: kombinirana 16,3-15,2; emisija CO2 v g/km: kombinirana 0.
Za vozila so na voljo samo še vrednosti porabe in emisij v skladu s postopkom WLTP in ne v skladu z NEVC.
3) Zaradi trenutnih razmer na področju oskrbe s polprevodniki in aktualnega obsega naročil pri Volkswagnu predvidevajo, da modelov ID.3 v izvedbah Entry, Comfort, Elegance in Range ne bo mogoče dobaviti pred četrtim četrtletjem leta 2023. Po trenutnih načrtih bodo takrat že proizvajali ID.3 v izpopolnjeni različici. Iz tega sledi, da v času dobave ne bo več dobavljeno vozilo, opredeljeno v konfiguratorju oz. pogodbi na dan naročila, temveč že izpopolnjeni model ID.3. Morebitna odstopanja dobavljenega vozila od naročene specifikacije bodo v korist kupca, z izjemo naslednjih postavk: volani v modelih ID. bodo namesto v usnje oblečeni v visokokakovostno imitacijo usnja. Podatki o porabi in dosegu vozil po kriterijih WLTP bodo lahko zaradi zgoraj opisane izpopolnjene zasnove za do 2 % odstopali od trenutno navedenih vrednosti.