Dvojni pogon, dvojni užitek v vožnji. Golf GTE.
Užitek v vožnji ima v genih: največja moč Golfa GTE znaša kar 180 kW (245 KM). Odlične zmogljivosti omogoča učinkovita priključna hibridna tehnologija.
Golf GTE ima številne adute. V nadaljevanju vam na kratko predstavljamo tri:
Priključna hibridna tehnologija s 180 kW (245 KM).
Moč je pomembna. Učinkovitost še bolj.
Zunanjost
Poskrbi za športno-eleganten vtis.
Športnost in aerodinamika - to sta vrednoti, ki ju Golf GTE ni samo ponotranjil,
pač pa ju zrcali tudi s svojo zunanjostjo. O tem med drugim jasno priča modra
okrasna letev, ki se od Volkswagnovega logotipa razteza prek celotnega sprednjega
dela vse do dinamično oblikovanih LED-žarometov*. Tako zmogljivemu modelu, kot je
GTE, sicer ne bi bilo treba skrivati izpušnih cevi, vendar pa je pod kromiranim
difuzorjem idealno mesto za to. Kajti v kombinaciji z markantnimi zadnjimi
LED-lučmi in usmernikom zraka nad zadnjim steklom ima celotni zadek nadvse
impresivno podobo.
* Pri vozilih z opcijskimi matričnimi LED-žarometi IQ.LIGHT je
modra linija začrtana tudi prek žarometov.
Posebnost v ponudbi opreme za Golf GTE: IQ.LIGHT
Golf GTE je že serijsko opremljen z izjemno zmogljivimi matričnimi LED-žarometi IQ.LIGHT s sistemom za dinamično uravnavanje dolgih luči Dynamic Light Assist, ki med vožnjo samodejno poskrbi, da ne slepite drugih udeležencev v prometu. Paket poleg tega vključuje inovativne dinamične smernike, ki smer zavijanja nakazujejo z animiranim svetlobnim pasom.
Vaša prednost v slabem vremenu
Megla, močno sneženje ali dež? Z dodatno osvetlitvijo je dobra vidljivost zagotovljena tudi v slabih vremenskih razmerah. Serijski LED-meglenki sta integrirani v 5 segmentov sataste mreže hladilnika. Ko ju vključite, je svet takoj videti povsem drugače. Vaš Golf GTE pa dobi še bolj markantno podobo.
Vesel je, da vam lahko zaželi dobrodošlico. Vi pa ste veseli, ker ga zlahka najdete.
Z zunanjo ambientno osvetlitvijo vas novi Golf GTE pozdravi, že preden se udobno namestite na voznikovem sedežu: ko pritisnete tipko na radijskem ključu ali ko se približate vozilu - če ste se odločili za opcijski sistem Keyless Access s protivlomnim varovalom - zasvetijo žarometi in zadnje luči. Vključi se tudi osvetlitev vdolbin pod vratnimi kljukami in modre linije na mreži hladilnika, Golf GTE pa vam poleg tega zaželi dobrodošlico s svetlobno animacijo, ki se iz zunanjih ogledal projicira na tla ob vozilu.
Ustvarite si svojo sliko o Golfu GTE
Tehnologija
Golf GTE prepriča z močjo in učinkovitostjo
Pri zmogljivem hibridnem pogonu Golfa GTE je domala neslišen elektromotor s tekočim prenosom moči kombiniran z inovativnim 1,4-litrskim bencinskim motorjem TSI, ki je z direktnim vbrizgavanjem goriva in močjo 110 kW (150 KM) sinonim za odlično dinamiko in majhno porabo. Z obema motorjema skupaj Golf GTE za pospešek od 0 do 100 km/h potrebuje le 6,7 sekunde in kratkotrajno lahko doseže najvišjo hitrost 225 km/h. Sistemska moč pri tem znaša 180 kW (245 KM), sistemski navor pa impresivnih 400 Nm. Poleg treh intuitivno razumljivih režimov hibridnega delovanja je možen še izključno električni režim, ki je idealen za urbana središča - in to na relacijah, ki merijo do 62 km (po kriterijih NEVC)2. Različni režimi torej omogočajo, da med vožnjo po mestu za pogon skrbi izključno elektromotor, medtem ko pri prehitevanju na hitrih cestah delujeta oba motorja skupaj, na daljših potovanjih pa motor TSI podaljšuje doseg. Ko se vrnete domov, lahko baterijo elektromotorja na običajni električni vtičnici povsem napolnite v največ 5 urah. Na opcijski stenski polnilni postaji ali na javni polnilni postaji je z opcijskim polnilnim kablom za način 3, tip 2, baterijo mogoče povsem napolniti že v 3 urah in 40 minutah.
Z enim polnjenjem baterije lahko pridete dlje, kot si mislite
Zakaj bi točili bencin, če je elektrika cenejša? Pri Golfu GTE, ki ima priključni hibridni pogon, lahko baterijo elektromotorja povsem preprosto napolnite na domači električni vtičnici. Po največ 5 urah je tekočinsko hlajena litij-ionska baterija do konca napolnjena in omogoča doseg do 62 km (po kriterijih NEVC)2, 3. Na opcijski stenski polnilni postaji ali na javni polnilni postaji je z opcijskim polnilnim kablom za način 3, tip 2, baterijo mogoče povsem napolniti že v 3 urah in 40 minutah.
Funkcija "boost" za združeno moč
Maksimalna moč: ko je aktivirana t. i. funkcija "boost", elektromotor deluje skupaj z bencinskim motorjem TSI. To pomeni, da se združi moč obeh motorjev in vlečna sila je še posebej velika. Funkcijo je mogoče aktivirati v režimu Hybrid/Sport, kar pomeni, da vas od popolnega razmaha moči v vašem Golfu GTE loči le pritisk na tipko.
Pozabite na prestavljanje in preprosto uživajte
Sedite za volan in pritisnite na pedal za plin: menjalnik DSG, katerega posebnost je nova, občutno manjša izbirna ročica, omogoča užitek v vožnji brez prekinitev. Prenos moči se namreč pri prestavljanju ne prekine, pomembna prednost napredne zasnove pa je tudi manjša poraba goriva. Zaradi elektronskega prestavljanja (tehnologija shift-by-wire) za izbiro želenega prestavnega programa zadostuje kratek pomik izbirne ročice. In kar je še posebej praktično v zastojih: če je menjalnik DSG vgrajen skupaj z opcijsko asistenco Travel Assist, lahko ta namesto vas samodejno pospešuje in zavira.
Odličen razlog za veselje pred vsakim ovinkom
Kdo bi si mislil, da tako zahteven tehnični izraz, kot je elektronska zapora diferenciala XDS+, lahko na obraz pričara nasmešek. A prav to se zgodi v Golfu GTE, v katerem sistem XDS+ že serijsko skrbi za večjo vlečno silo in predvsem za pomirjajoč občutek varnosti v ovinkih. Zaradi enostranskega, natančnega povečanja zavornega tlaka je vožnja skozi ovinke izrazito športna in hitra, voznik pa enostavneje ohranja želeno smer vožnje. Prav nič ni torej presenetljivo, da se že med približevanjem ovinku kotička ust raztegneta v širok nasmeh.
Notranjost
Zunanjost kot sinonim za športnost.
Notranjost kot sinonim za udobje.
V notranjosti modela GTE se vse komponente zlivajo v ubrano celoto z izrazito športnim pečatom. O tem jasno pričajo tako pedali iz legiranega jekla kot tudi dekorativni elementi, značilni okrasni šivi in črna stropna obloga. Ambientna osvetlitev v LED-tehnologiji ustvarja prijetno vzdušje s svetlobnimi poudarki na pravih mestih, poleg tega pa je že na prvi pogled mogoče opaziti, da armaturna plošča stavi na digitalne tehnologije. Ponaša se namreč z visokoločljivostnim zaslonom, večino funkcij radia, klimatske naprave in osvetlitve pa je mogoče upravljati s tipkami in drsniki, ki so občutljivi na dotik.
Vse se vam lahko popolnoma prilagodi
Digitalni kombinirani instrument Digital Cockpit Pro je v kombinaciji z opcijskim
navigacijskim sistemom Discover Pro mogoče nadgraditi v armaturno ploščo Innovision
Cockpit. To pomeni, da je zaslona v velikosti 10 palcev (25,4 cm) in 10,25 palca
(26,04 cm) mogoče povezati. V tako nastalem zaslonskem okolju lahko poleg običajnih
vsebin, kot so merilnik števila vrtljajev, merilnik hitrosti in števec prevoženih
kilometrov, še pregledneje in podrobneje spremljate tudi druge uporabne podatke.
Pri tem za namizje zaslona lahko individualno izberete svoje najljubše funkcije,
podobno kot na pametnem telefonu.
Golf GTE je z digitalnim kombiniranim instrumentom Digital Cockpit Pro opremljen že
serijsko.
Več o digitalnem kombiniranem instrumentu Digital Cockpit Pro
Udobno se namestite in uživajte
Vsak kotiček notranjosti ima izrazito športen videz, specifičen za izvedbo GTE. Športna sprednja sedeža sta oblečena v trpežne tekstilne prevleke Scale Paper, usnjenemu volanu in barvno usklajenim tekstilnim predpražnikom pa svojstven pečat dajejo za GTE značilni modri poudarki.
Si želite tudi izdatne mere elegance? Opcijsko oblazinjenje iz kakovostnega in mehkega usnja Vienna prepriča z videzom na ravni luksuznega razreda. Perforirani naravni material v črni barvi krasi sredinski del ekstra športnih sprednjih sedežev in notranje dele stranic. Tako še lepše pridejo do izraza kontrastni šivi v kristalno sivi barvi.
Dotik za bolj intuitivno upravljanje
V novem Golfu GTE so klasična stikala v veliki meri nadomestile tipke, občutljive na dotik. Tako je na primer nastavitve klimatske naprave Climatronic povsem preprosto in intuitivno mogoče spreminjati s tipkami in drsniki, ki se jih dotaknete s konicami prstov. Upravljanje na dotik omogoča tudi usnjeni večfunkcijski športni volan, s katerim lahko - v kombinaciji z inteligentnim vodenjem po menijih - dostopate do številnih funkcij. Pri tem volan vsak zaznani ukaz potrdi z odzivom, ki ga občutite kot nežno vibracijo.
Tehnologija, ki ohranja pogled na cesti
Najpomembnejše informacije v vidnem polju in dober pregled nad dogajanjem na cesti: to je velika prednost opcijskega projicirnega sistema v Golfu. Del vetrobranskega stekla služi kot projekcijska površina, na kateri lahko spremljate hitrost, sporočila asistenčnih sistemov ali navigacijske napotke. Pri tem je projekcija jasno vidna, celo kadar vetrobransko steklo osvetlijo luči nasproti vozečih vozil. Kadar prikazov ne potrebujete, lahko sistem preprosto izključite.
Še več o Golfu GTE:
Raznolika ponudba dodatne opreme vam omogoča, da Golf GTE v kar največji meri prilagodite individualnim željam.
Ostale funkcije:
Udobje
IQ.DRIVE
IQ.DRIVE
Povezljivost
Povezljivost
1 ) Vozila znamke Volkswagen so serijsko opremljena z letnimi pnevmatikami. Podrobnejše informacije o ponudbi pnevmatik lahko dobite pri partnerjih znamke Volkswagen.
2) Doseg je odvisen od načina vožnje in porabe internih porabnikov, kot je klimatska naprava ali osvetlitev. Stroški za številne vsakodnevne relacije bodo tako še posebej nizki, predvsem pa lokalno ne boste proizvajali nobenih emisij - in tako dan za dnem.
3) Doseg, ki je bil v skladu z Globalno usklajenim preizkusnim postopkom za lahka vozila (angl. World Harmonised Light Vehicle Test Procedure, WLTP) izmerjen na preizkusnih valjih s tisto opremsko izvedbo, ki omogoča najugodnejši doseg. Dejanske vrednosti dosega po kriterijih WLTP lahko odstopajo glede na opremo. Dejanski doseg v praksi odstopa zaradi načina vožnje, hitrosti, uporabe komfortnih/dodatnih porabnikov, zunanje temperature, števila sopotnikov/obteženosti in topografije.
4) V okviru sistemskih omejitev. Voznik mora biti vedno pripravljen, da s prevzemom upravljanja vozila prekine delovanje asistenčnega sistema. Uporaba asistenčnega sistema voznika ne odvezuje odgovornosti za preudarno upravljanje vozila.