Modeli EcoFuel
Zanje se uporablja tudi kratica NGV – angl. Natural Gas Vehicle.
Volkswagen pri razvoju okolju prijaznih vozil s pogonom na zemeljski plin postavlja nova merila. Posebni modeli EcoFuel so z varčno porabo goriva pravi odgovor na sodobne trende.
Zemeljski plin kot gorivo
Zemeljski plin, ki se uporablja kot gorivo, nosi oznako CNG (angl. Compressed
Natural Gas, slov. stisnjeni zemeljski plin). CNG je naravni zemeljski plin v
stisnjeni obliki in ga ne smemo zamenjati z utekočinjenim naftnim plinom, ki nosi
oznako LPG (Liquefied Petroleum Gas = avtoplin).
Zemeljski plin glede na energijsko vrednost delimo na plin razreda H (angl. high)
in plin razreda L (angl. low).
Zakaj pravzaprav zemeljski plin?
- Zemeljski plin ni strupen in je z energetskega vidika uporabnejši kot tekoča goriva.
- Zemeljski plin ima visoko odpornost proti klenkanju in s tem visoko raziskovalno oktansko število (ROŠ). Rezultat sta večja zmogljivost motorja in izrazito uglajen tek.
- Zemeljski plin je izjemno primeren za zgorevanje v motorju.
- Zemeljski plin se vžge šele pri temperaturi pribl. 600 °C (za primerjavo: bencin se vžge pri temperaturi pribl. 360 °C).
- Po vsem svetu so na voljo bistveno večje količine zemeljskega plina kot nafte.
Točenje goriva - ne skrbite!
S svojim vozilom EcoFuel lahko točite gorivo na polnilnicah za zemeljski plin in se
tako brezskrbno vozite po Sloveniji.
Ne samo Slovenija, ampak tudi naši sosedje, na primer Avstrija in Italija, nenehno
širijo svojo mrežo bencinskih servisov za vozila s pogonom na zemeljski plin. Po
vsej Evropi je mreža servisov vse gostejša,
saj si EU na tem področju zastavlja ambiciozne cilje.
Pravilno točenje goriva:
točenje goriva pri vozilih EcoFuel je ravno tako enostavno, hitro in varno kot pri
dizlu in bencinu. Običajno so navodila za uporabo avtomata za točenje goriva na
vidnem mestu.
Točenje goriva ne zahteva posebnih spretnosti ali posebnega znanja.