Volkswagen z modelom T-Roc Cabriolet predstavlja prvi odprti križanec v razredu kompaktnih vozil
Volkswagen prinaša svež veter v segment SUV-jev in svetu premierno predstavlja novi T-Roc Cabriolet.
Izvedba z odprto streho bo razširila ponudbo priljubljenega križanca in na rastoči trg SUV-jev prinesla več življenjskega sloga. Novi T-Roc Cabriolet se bo na mednarodnem avtomobilskem salonu (IAA) v Frankfurtu v Nemčiji uradno predstavil od 12.-22. septembra. Na trg bo prišel spomladi 2020.
T-Roc Cabriolet kot prvi križanec z odprto streho v razredu kompaktnih vozil ponuja ustrezno kombinacijo ekstravertirano-markantnega dizajna, povišanega položaja sedenja, značilnega za SUV-je, visoke funkcionalnosti in edinstvenega doživetja vožnje v kabrioletu.
Izvedbi opreme Style in R-Line
Glede opreme lahko izberete med izvedbama Style in R-Line. Izvedba Style je namenjena kupcem, ki cenijo dizajn in individualnost. Izvedba opreme R-Line je dosledno športnega značaja, zato so vsebine paketov R-Line Exterieur in Interieur, ki so v T-Rocu na voljo opcijsko, pri tej izvedbi serijske. Športni značaj med drugim dodatno poudarjajo serijske meglenke, športna nastavitev podvozja in progresivno krmiljenje z uravnavanjem krmiljenja glede na hitrost vožnje.
Učinkovit duet motorjev TSI
Za T-Roc Cabriolet s sprednjim pogonom sta na izbiro dva učinkovita bencinska turbomotorja z močjo 85 kW/115 KM ali 110 kW/150 KM. Pri 1,0-litrskem trivaljnem motorju z močjo 85 kW je serijsko vgrajen 6-stopenjski ročni menjalnik, pri močnejšem 1,5-litrskem štirivaljniku z močjo 110 kW pa je opcijsko na voljo tudi 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko.
Streha Cabrioleta
V skladu s tradicijo Hrošča in Golfa ima T-Roc Cabriolet klasično platneno streho. Njegova serijska popolnoma avtomatsko zložljiva streha se odpre v le 9 sekundah. Streho je možno odpreti tudi med vožnjo, in sicer do hitrosti 30 km/h. Pri tem se platnena streha odklene in zaklene elektromehansko.
Varnost v vsakem detajlu
Potniki v T-Roc Cabrioletu so dobro zavarovani z zaščito pri prevračanju vozila, ki se izvleče izza zadnjih sedežev. Sistem, uporabljen pri T-Rocu, v predelu zadnjih vzglavnikov šine navzgor v delčku sekunde po prekoračenju opredeljenega prečnega pospeška ali naklona vozila. Poleg tega je T-Roc Cabriolet z ojačanim okvirom vetrobranskega stekla in drugimi strukturnimi izboljšavami zasnovan za maksimalno varnost.
Vedno povezani in digitalni kombinirani instrument"
Z opcijskim infotainment sistemom naslednje generacije (MIB3) je Cabriolet stalno online in tako omogoča nove funkcije in storitve. Novi sistem vključuje enoto OCU (Onboard Connectivity Unit) skupaj z integrirano eSIM-kartico. Tako je kabriolet po želji stalno povezan, takoj ko se voznik prijavi v Volkswagnov sistem. Informacije se prikazujejo na do 8,0-palčnem zaslonu infotainment sistema. V kombinaciji z opcijskim 11,7-palčnim aktivnim informacijskim zaslonom nastane popolnoma digitalna armaturna plošča, tako imenovani Digital Cockpit.
Ofenziva športnih terencev. Rastoči segment športnih terencev se bo do leta 2020 pri Volkswagnu globalno razširil na 20 modelov in postal še bolj vsestranski. S Tiguanom in Touaregom Volkswagen postavlja merila v segmentu SUV-jev. Poleg družine T-Roc v ta široki nabor spadata tudi Atlas in Teramont. Ponudbo je zaokrožil mali T-Cross, od leta 2020 naprej pa tudi serijska različica konceptnega modela ID. Crozz, prvega povsem električnega športnega terenca. Temperamentni T-Roc Cabriolet ima v celotni strategiji vlogo agilnega, vsestranskega križanca, ki v enaki meri zadovolji razum in čutila. Za ta namen je razvojna ekipa povezala odlike Volkswagnovih SUV-jev in občutenje vožnje s kabrioletom.
Z novim T-Roc Cabrioletom Volkswagen širi svojo ponudbo v najhitreje rastočem segmentu avtomobilske panoge, v segmentu kompaktnih športnih terencev. Odprti T-Roc bodo proizvajali v Volkswagnovi tovarni v Osnabrücku - tovarni z dolgo tradicijo proizvodnje kabrioletov, saj so tu med drugim izdelovali tudi odprte različice Hrošča in Golfa.
1) T-Roc Cabriolet: vozilo je predserijska študija.