Meni
Zapri meni
Zapri

28.7.2022 Znamka Volkswagen Osebna vozila z močnim prvim polletjem 2022

Ukrepi za trajno krepitev dobičkonosnosti delujejo.

Wolfsburg (Nemčija), 28. julij 2022 - Znamka Volkswagen je v prvem polletju 2022 še okrepila svojo dobičkonosnost. Učinkovito upravljanje prodaje, izboljšana stroš­kovna učinkovitost in sistematično izvajanje strategije ACCELERATE so omogočili dober finančni rezultat. Dobiček iz poslovanja pred posebnimi obremenitvami se je povečal na 1,9 milijarde evrov (1. polletje 2021: 1,2 milijarde evrov). Donos iz poslovanja pred posebnimi obremenitvami se je dvignil na 5,6 odstotka (1. polletje 2021: 3,4 odstotka). K polletnemu rezultatu je prispevalo predvsem uspešno drugo četrtletje. To je tudi glavni razlog, da je neto denarni tok iz poslovanja v prvih šestih mesecih dosegel 569 milijonov evrov. Zaradi optimizirane modelske in cenovne politike je podjetje doseglo promet v višini nekaj manj kot 33 milijard evrov (1. polletje 2021: 36 milijard evrov) - kljub bistveno manjšemu številu dobavljenih vozil v primerjavi z lanskim letom.

Predsednik uprave znamke Volkswagen Thomas Schäfer: "Pri realizaciji naše e‑strategije, digitalizacije in programske opreme dosegamo velik napredek. V drugem četrtletju 2022 smo kljub še vedno zaostrenim razmeram na področju oskrbe z deli dosegli še večji zagon. Pri stroških ostajamo izjemno disciplinirani in bomo v okviru skupine volumenskih znamk na vseh ravneh še povečali sinergije. Na ta način želimo srednjeročno doseči 20-odstotno povečanje učinkovitosti celotne skupine volumenskih znamk. Za drugo polletje smo previdno optimistični, da se bodo uredile tudi razmere na področju oskrbe." Skupina volumenskih znamk vključuje znamke Volkswagen Osebna vozila, SEAT in CUPRA, ŠKODA ter Volkswagen Gospodarska vozila. V upravi koncerna je ta skupina v pristojnosti Thomasa Schäferja. Znamke naj bi v prihodnje sodelovale še tesneje, da bi postale še hitrejše, produktivnejše in stroškovno učinkovitejše ter da bi veliko količino vozil, ki jih izdelajo, izkoristile kot konkurenčno prednost. 

Osredotočenost na stroškovno učinkovitost ostaja nespremenjena

K uspešnemu finančnemu rezultatu so med drugim prispevali še vedno sistematična optimizacija fiksnih in prodajnih stroškov, še vedno pozitiven razvoj v regijah - predvsem v Severni in Južni Ameriki - ter usmerjanje naložb v pomembni prihodnostni področji digitalizacijo in elektromobilnost. "Naši ukrepi za znižanje stroškov in pove­čanje dobička so učinkoviti kljub še vedno prisotni geopolitični negotovosti, močno naraščajočim cenam surovin in energentov, motnjam v dobavnih in oskrbovalnih verigah ter vplivu pandemije na Kitajskem," je povedal Volkswagnov finančni direktor Alexander Seitz. "V drugem četrtletju se je trend rasti nadaljeval." 

Volkswagen za 25 odstotkov povečal dobave popolnoma električnih avtomobilov

Na svetovni ravni je bilo dobavljenih 2,08 milijona vozil (-23,2 odstotka), kar je posle­dica vojne v Ukrajini, globalnega pomanjkanja polprevodnikov in koronapandemije na Kitajskem. Medtem se obseg dobav električnih avtomobilov še naprej povečuje: dobavljenih je bilo 116.000 popolnoma električnih vozil, kar je 25 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Na prvem mestu je bil model ID.4 - z okrog 63.000 dobavljenimi vozili, kar pomeni, da je bil več kot vsak drugi baterijski električni avto model ID.4. Na Kitajskem je Volkswagen celo podvojil dobave električnih vozil, junija pa so številke za družino ID. dosegle novo rekordno vrednost, saj je bilo kitajskim kupcem dobavljenih 17.600 vozil. 

Na splošno je povpraševanje po avtomobilih tako s klasičnim kot z električnim pogonom še vedno zelo dobro. Samo v Evropi je za vse vrste pogonov naročenih več kot 728.000 vozil, od tega približno 139.000 popolnoma električnih vozil družine ID. Podjetje si intenzivno prizadeva za nadaljnje skrajšanje dobavnih rokov za kupce in čim hitrejšo obdelavo velikega števila naročil. 

Izboljšane napovedi za leto 2022 - kljub naraščajočim cenam surovin in energentov

"V drugem polletju 2022 pričakujemo bistveno večjo obremenitev zaradi stroškov suro­­vin in energentov kot v prvem polletju 2022. Proti temu si prizadevamo s števil­nimi dodatnimi ukrepi. Prepričani smo, da bomo lahko v veliki meri izravnali ta poviša­nja cen in nadaljevali naš pozitivni trend. Zato zvišujemo naše napovedi - pod pogojem, da se bodo razmere na področju oskrbe z deli razvijale v skladu s pričakovanji. Za celotno leto 2022 je zdaj naš cilj 4- do 5-odstotni donos iz poslo­vanja pred posebnimi obremenitvami," je povedal Alexander Seitz. Do zdaj so napovedi za celotno leto predvidevale do 4-odstotni donos.

 

Oh-oh!
Zdi se, da vaš brskalnik ni posodobljen. Mogoče naša spletna stran ne deluje optimalno. Večina brskalnikov (ne pa MS Internet Explorer 11 in starejši) še vedno deluje dobro.

Priporočamo vam, da posodobite svoj spletni brskalnik!
Najnovejša različica lahko zagotovi dobro izkušnjo kjer koli v internetu.

Hvala za obisk in se zabavajte,
Vaša ekipa Volkswagen