Oder je pripravljen za ID.7! Med 5. in 8. januarjem 2023 je Volkswagen Group of America na sejmu zabavne in uporabne elektronike (CES) v Las Vegasu (ZDA) predstavila svojo prvo popolnoma električno limuzino na osnovi modularne platforme za električni pogon (MEB) s pametno maskirno preobleko. Edinstvena tehnologija z večplastnim lakiranjem omogoča, da deli vozila zasijejo. Deluje interaktivno in simbolizira naslednji korak digitalizacije prihodnjega vrhunskega modela družine ID. Študija ID. AERO3, ki je bila najprej predstavljena na Kitajskem je že ponudila prvi vpogled v novi model - ta pa predstavlja aerodinamičen oblikovalski slog in omogoča doseg do 700 kilometrov2 (WLTP). Po šestih letih se Volkswagen Group of America na CES - največji strokovni sejem elektronike na svetu - vrača s prav posebnim produktom.
ID.7 nudi novo doživetje klimatiziranja in udobja
S svojim
najnovejšim modelom na osnovi platforme MEB se je Volkswagen odzval na povratne
informacije svojih strank in je izboljšal doživetje upravljanja na ključnih
področjih. V ID.7 je serijsko mogoče najti številne inovacije:
- nov koncept zaslonov
- projicirni sistem s tehnologijo obogatene resničnosti
- 38 centimetrov (15 palcev) velik zaslon
- novo upravljanje klimatiziranja, integrirano v prvi nivo infotainment sistema
- osvetljeni drsniki na dotik
Nov koncept klimatiziranja z inteligentnimi zračnimi šobami nudi različne funkcije: ID.7 na primer voznika, ki se približuje vozilu, prepozna po njegovem ključu in v vročih poletnih dneh takoj zažene hlajenje notranjosti oz. v hladnih dneh le-to začne ogrevati - še preden voznik vstopi. Novo zasnovani pametni zračniki pri tem nadzirajo zračni tok in se dinamično premikajo, da lahko v najkrajšem možnem času omogočijo čim večjo porazdelitev zraka po prostoru. Potniki, ki sedijo v avtu se lahko odločijo med prezračevanjem, usmerjenim v telo, ali pa posrednim prezračevanjem notranjosti. Na novem velikem zaslonu so te funkcije vedno vidne, ter jih je mogoče aktivirati in individualno shraniti za vsakega posameznega uporabnika. Posebne želje lahko uporabniki aktivirajo z glasovnimi ukazi. Če voznik izgovori "Hello Volkswagen!" in pove, da ima mrzle roke, se ID.7 odzove tako, da vključi ogrevanje volana. Hkrati se aktivira usmerjeno dovajanje toplega zraka k rokam.
Izjemni maskirni koncept je interaktiven
Inteligenca novega
ID.7 je tista, ki na poseben način poskrbi za vidnost Volkswagna na sejmu CES v Las
Vegasu. Zamaskirana limuzina je opremljena z digitalnim maskirnim dizajnom z
edinstvenim lakiranjem vozila, zaradi katerega ID.7 interaktivno zasije. Nanesenih
je bilo 40 plasti barve, ki so izmenično prevodne in izolativne. Pod najbolj
zgornjo plastjo laka je nameščenih 22 ločeno upravljanih delov vozila, ki so
elektrificirani, da lahko zasijejo (elektroluminiscenca). Ko je vse to povezano z
avdiosistemom, ritem glasbe postane viden tako, da posamezna območja zasvetijo.
QR-kode na pokrovu motornega prostora in na obeh stranskih delih predstavljajo vmesnik med fizičnim in digitalnim svetom. Celotna maskirna zasnova nadaljuje s tematiko QR-kode in tako zakriva obrise prihodnjega serijskega vozila.
Platforma MEB omogoča aerodinamičen dizajn in izjemen koncept
notranjosti
ID.7 slogovno sledi oblikovalskemu slogu popolnoma
električne modelske družine ID. Oblikovno zasnovo limuzine zaznamujeta
aerodinamično oblikovana sprednji in strešni del, ki prispevata k manjši porabi
energije in večjemu dosegu. Aerodinamične prezračevalne šobe na sprednjem delu
vozila zračni tok načrtno usmerjajo ob straneh vozila proti zadku. Tako ustvarjajo
zračno zaveso, ki umirja zračni tok ob straneh vozila. Padajoča streha poskrbi, da
ID.7 dosega zelo dober količnik zračnega upora. Doseg meri do okoli 700
kilometrov2 (WLTP).
Tako kot vsi modeli družine ID. tudi ID.7 temelji na platformi MEB iz koncerna Volkswagen. Prednosti modularne platforme s kratkimi previsi in dolgo medosno razdaljo (2,97 m) se kažejo v notranjosti vozila. Pri ID.7 je rezultat značaj limuzine luksuznega razreda z izjemno velikim občutkom prostornosti.
Volkswagnova e-ofenziva: dobavljenih že 500.000 avtomobilov na osnovi
platforme MEB
Volkswagen z novo limuzino ID.7 svojo
uspešno popolnoma električno družino ID. širi v volumenskem segmentu višjega
srednjega razreda in s strategijo ACCELERATE spodbuja svojo električno ofenzivo.
Prvi mejnik je Volkswagen že dosegel. Od predaje vozila prvemu kupcu modela ID.3
septembra 2020 je Volkswagen prek svojih hčerinskih družb po vsem svetu strankam
predal 500.000 vozil družine ID. - kljub še naprej napetim razmeram na področju
oskrbe in okoli eno leto prej kot načrtovano.
Po modelih ID.34, ID.45, ID.5 in ID.66 (samo na Kitajskem) ter novem ID. Buzzu7, bo ID.7 skupno šesti model družine ID. in je po modelu ID.4 drugi svetovni avtomobil znamke Volkswagen na osnovi platforme MEB. Električna limuzina bo na prodaj na treh glavnih trgih - na Kitajskem, v Evropi in Severni Ameriki. ID.7 za evropski trg bodo izdelovali v Volkswagnovi tovarni v Emdnu. Po modelu ID.4 je to drugi model na osnovi platforme MEB, ki ga proizvajajo v Emdnu.
1 Zamaskirana predserijska študija - vozilo ni v
prodaji.
2 Napovedani doseg po opravljenih voznih ciklih skladno z Globalno usklajenim
preizkusnim postopkom za lahka vozila (WLTP) na preizkusnih valjih (ni serijsko
stanje). Vrednosti dosega po WLTP lahko pri serijskih vozilih zaradi opreme
odstopajo. Dejanski doseg v praksi odstopa zaradi načina vožnje, hitrosti, uporabe
komfortnih/dodatnih porabnikov, zunanje temperature, števila sopotnikov/obteženosti
in topografije.
3 ID. AERO - vozilo je študija.
4 ID.3 - poraba električne energije v kWh/100 km, kombinirana: 16,4-15,2; emisija
CO₂ v g/km, kombinirana: 0. Za vozilo so na voljo samo še vrednosti porabe in
emisij v skladu s postopkom WLTP in ne več v skladu z NEVC.
5 ID.4 - Pro Performance 150 kW (204 KM) - poraba električne energije v kWh/100 km,
kombinirana: 16,5; emisija CO₂ v g/km, kombinirana: 0. Za vozilo so na voljo samo
še vrednosti porabe in emisij v skladu s postopkom WLTP in ne več v skladu z
NEVC.
6 ID.6 - Vozilo v Sloveniji ni v prodaji.
7 ID. Buzz - ID. Buzz Pro - poraba električne energije v kWh/100 km,
kombinirana:21,7-20,6; emisija CO₂ v g/km, kombinirana: 0. Za vozilo so na voljo
samo še vrednosti porabe in emisij v skladu s postopkom WLTP in ne več v skladu z
NEVC.