Wolfsburg (D) - Volkswagen v letošnjem letu zgodbo o uspehu modela Touareg, ki je bil prodan v več kot milijon primerkih, nadaljuje z obsežno tehnično in vizualno prenovo. Zadek in sprednji del luksuznega SUV-ja sta dobila novo obliko, podvozje pa je izpopolnjeno in prepriča s kombinacijo udobja in zmogljivosti. Pred svetovno premiero, ki bo poleti, je Volkswagen zdaj nakazal, kakšna bo posodobljena različica njihovega vrhunskega modela.
Novi Touareg se zadnje testne kilometre po švedskem delu Laponske še vedno vozi zamaskiran. Maskirna preobleka je sestavljena iz pikslov zelo velike QR-kode. Če jo skenirate s pametnim telefonom, boste pristali na spletni strani modela Volkswagen Touareg, kjer boste našli še več informacij o novem Touaregu. Čeprav se oblikovalske spremembe še vedno skrivajo pod folijo s QR-kodo, je na slikah prototipa že mogoče videti konkretne obrise prvih tehničnih značilnosti. Na primer na sprednjem delu: tu so vidni novo razviti HD matrični žarometi IQ.LIGHT in elementi prav tako nove LED-svetlobne letve.
HD matrični žarometi IQ.LIGHT z 38.400 mikro svetlečimi diodami
HD je kratica za High Definition, tj. za zelo visoko ločljivost. To si lahko predstavljamo kot morje izjemno svetlih svetlobnih točk, ki jih ustvarja skupno 38.400 mikro svetlečih diod (LED). Z njimi se noč spremeni v dan, na cesti pa zagotavljajo bistveno več svetlobe, ne da bi slepile nasproti vozeče voznike. Na vsaki strani vozila je v posameznem žarometu razporejenih 19.200 mikro svetlečih diod. Matrični sistem na vozni pas pred luksuznim SUV-jem projicira interaktivno svetlobno preprogo. Ta tako imenovana "Lane Light" omogoča udobnejšo nočno vožnjo in v temi olajšuje vožnjo skozi ozka gradbišča na avtocestah, saj svetlobna preproga optimalno osvetljuje vozni pas.
Osvetljen logotip VW na zadku. Novi Touareg je prvi Volkswagnov model z osvetljenim logotipom na zadku. Rdeče osvetljeni znak VW je od januarja 2023 dovoljen tudi v Evropi. Do zdaj je bil svetleči logotip znamke dovoljen le na trgih, kot sta Kitajska in ZDA.
Nova generacija podvozja. Volkswagen je izpopolnil podvozje Touarega, ki ima v vseh izvedbah štirikolesni pogon. Med drugim je v vozilo zdaj vgrajen senzor obremenitve strehe, ki je povezan z elektroniko podvozja. Prednost: večja okretnost, kadar na strehi ni tovora. Če pa je nameščen strešni kovček, senzor to zazna in to informacijo posreduje asistenčnim sistemom, kot je ESC. S tem se poveča Touaregova stabilnost vožnje.
Serijsko podvozje z jeklenimi vzmetmi kot tudi opcijsko podvozje z dvoprekatnim zračnim vzmetenjem sta nastavljena na novo, tako da je dosežen večji razpon med udobjem na eni strani in optimalnimi zmogljivostmi na drugi.
Izpopolnjena notranjost. Touareg je opremljen z armaturno ploščo Innovision Cockpit. Upravljanje poteka prek osrednjega zaslona na dotik (diagonala zaslona: 38,1 cm oz. 15 palcev), večfunkcijskega volana in analognih elementov, kot je na primer regulator glasnosti v sredinski konzoli. Innovision Cockpit v novem Touaregu med drugim ponuja natančno navigacijo, vklj. za navodili za izbiro voznega pasu in visokoločljivostnimi kartografskimi podatki. Izboljšano je bilo tudi glasovno upravljanje. Preslikava aplikacij s pametnega telefona z uporabo funkcije App Connect (Apple CarPlay, Android Auto) je zdaj mogoča tudi brezžično (wireless).
Analize povratnih informacij uporabnikov so omogočile izboljšanje že tako visoke ravni kakovosti modela Touareg: tako so denimo nasloni za roke in obloge sredinske konzole mehkejše, kar pomeni še več udobja. S tem tudi novi Touareg odraža cilj, da naj bi Volkswagnove modele še bolj sistematično prilagajali potrebam uporabnic in uporabnikov. S posodobitvijo je Touareg postal dobro uravnotežen vsestranski SUV, ki v enaki meri obvlada vožnjo na dolge razdalje kot tudi vsakodnevne krajše relacije.
1 Novi Touareg/novi Touareg R: zamaskirana predserijska študija. Model še ni v prodaji.