-
Izpopolnjeni luksuzni SUV blesti z novimi naprednimi tehničnimi rešitvami.
-
Novo podvozje prepriča s kombinacijo udobja in zmogljivosti.
-
Novi matrični HD-žarometi IQ.LIGHT projicirajo svetlobno preprogo na vozišče.
-
Touareg R eHybrid1 z močjo 340 kW (462 KM) je ponovno vrhunska izvedba v modelski seriji.
Volkswagen tretjo generacijo Touarega nadgrajuje z obsežnimi posodobitvami: prenovljeni so podvozje ter koncept prikazov in upravljalnih elementov luksuznega SUV-ja, še drznejši pa je sedaj tudi dizajn sprednjega dela in zadka. Še posebej markantni so novo razviti matrični HD-žarometi spredaj in zadnje LED-luči, zasnovane v obliki svetlobne letve. Slednje so prvič na voljo z rdeče osvetljenim logotipom VW.
"Imelda Labbé, članica uprave znamke Volkswagen, odgovorna za prodajo, marketing in poprodajo: "Novi Touareg prepriča z vrhunsko kakovostjo in neomejenim udobjem. Tudi pri tem modelu smo dosledno uresničili želje naših strank: izostrili smo dizajn, vključili smo osvetljen logotip na zadku, upravljanje je še bolj intuitivno, naš še izboljšani prestižni Volkswagen pa povrhu odlikujejo tudi odlične vozne lastnosti. Rezultat je pravi multitalent, ki bo prepričal na cesti, na terenu, seveda pa tudi kot vrhunsko vlečno vozilo."
V Touaregu se vedno premierno predstavljajo napredne tehnologije - to je znanje, ki pogosto koristi tudi nižjim avtomobilskim razredom. Kai Grünitz, direktor tehničnega razvoja znamke Volkswagen: "Touareg je bil za nas vedno znanilec tehnologij, ki je z vrha palete znamke nov razvoj prenašal v nižje razrede vozil. Tako je tudi pri novem Touaregu. Kot prvi Volkswagen se predstavlja z novo razvitimi matričnimi HD-žarometi - enim najboljših sistemov luči na svetu.
Pri njem več kot 38.000 interaktivnih svetlečih diod projicira svetlobno preprogo točno na vozni pas in tako cesto osvetljuje natančneje kot kdajkoli prej. Matrične HD-luči bomo že kmalu prenesli tudi v naslednji manjši razred SUV-jev."
Novi sistem osvetlitve. Dodatna prednost novih opcijskih matričnih HD-žarometov IQ.LIGHT so dolge luči, ki ne slepijo: trajno vključene dolge luči so pri vožnji izven naselij lahko nenehno aktivne, saj - zaradi interaktivnih svetlečih diod - sistem iz svetlobnega snopa luči še precizneje kot kdajkoli doslej izloči nasproti ali spredaj vozeča vozila.
Drznejši dizajn. Novi luksuzni SUV je nemudoma prepoznaven po dizajnu sprednjega dela in zadka. Sprednji del se bohoti z novo zasnovo celotne enote, ki jo sestavljajo mreža hladilnika, žarometi in spodnji del sprednjega odbijača. Tudi zadek je bil deležen nove drznosti: zadnje luči v obliki neprekinjene prečne LED-letve in logotip VW2, ki je prvič pri kateremkoli Volkswagnovem modelu v Nemčiji rdeče osvetljen. Do zdaj je bil svetleči logotip znamke uporabljen le na trgih, kot sta Kitajska in ZDA.
Vse v enem - maksimalno potovalno udobje in optimalna zmogljivost. Volkswagen je izpopolnil podvozje Touarega, ki ima v vseh izvedbah štirikolesni pogon. Med drugim je Touareg zdaj serijsko opremljen z novim senzorjem obremenitve strehe, ki je povezan z elektroniko podvozja. Če zazna obremenitev strehe, poskrbi za hitrejše uravnavanje sistemov, kot je ESC, da s tem poveča vozno stabilnost. Če pa streha ni obremenjena, sistemi omogočajo bolj športne vozne lastnosti. Glede na različico je Touareg na voljo z inovativnimi sistemi podvozja, kot sta aktivno stabiliziranje karoserije (prilagodljivo podvozje) in štirikolesno krmiljenje. Z njimi je vozna dinamika luksuznega SUV-a še boljša.
Posodobitev notranjosti. Sedaj serijska oprema novega Touarega vključuje tudi kakovostno armaturno ploščo Innovision Cockpit, digitalni kombinirani instrument Digital Cockpit in vrhunski infotainment sistem Discover Pro Max. Različne funkcije armaturne plošče Innovision Cockpit, kot so recimo natančna navigacija z vodenjem po posameznih voznih pasovih in visokoločljivostni kartografski podatki, so bile v novem modelu še optimizirane. Novo razvojno stopnjo dosega tudi serijsko glasovno upravljanje. Priključki USB-C s polnilno močjo 45 W (prej 15 W) poleg tega omogočajo bistveno hitrejše polnjenje elektronskih naprav, kot so pametni telefoni, tablice in prenosniki. Analize povratnih informacij uporabnikov so pokazale, da je notranjost novega Touarega zdaj še kakovostnejša: tako so obloge sredinske konzole zdaj še mehkejše kot prej - se pravi predstavljajo dodatno mero udobja.
Zmogljivi asistenčni sistemi. Touareg je serijsko opremljen s številnimi komfortnimi in asistenčnimi sistemi. Poleg tega pa je na voljo tudi obsežna ponudba opcijskih sistemov. Mednje med drugim spadajo naslednje tehnologije:
- Travel Assist3 (asistirana vožnja do maksimalne hitrosti)
- Park Assist Plus z daljinskim upravljanjem3 (prek aplikacije za avtomatsko parkiranje in odparkiranje, ki ga voznik lahko upravlja od zunaj)
- Trailer Assist3 (za asistirano manevriranje s prikolico)
- Nightvision3 (asistenca za nočni vid).
Široka ponudba pogonskih sistemov - bencinski, dizelski in priključnohibridni. Novi Touareg se trgu predstavlja s petimi pogonskimi različicami. V Sloveniji bosta na voljo ena različica turbodizelska motorja in en priključni hibrid. Motorja sta serijsko povezana z 8-stopenjskim avtomatskim menjalnikom in stalnim štirikolesnim pogonom 4MOTION.
Oprema. Novi model bo v Sloveniji na voljo v izvedbi R-Line (od 74.600 €) ter R eHybrid, zasnovan v podjetju Volkswagen R (od 102.548 €).
Touareg R eHybrid - visokozmogljivi model iz ponudbe Volkswagen R. Touareg R eHybrid je samostojni vrhunski model serije z najzmogljivejšim pogonskim sistemom - z bencinskim motorjem V6 in elektromotorjem s sistemsko močjo 340 kW (462 KM)1. Najnovejša generacija z naprednimi tehničnimi rešitvami in individualizirano opremo nadaljuje dolgo tradicijo modelov Touareg R. Prav vse so bile razvite v okviru Volkswagnove prestižne športne znamke Volkswagen R. Serijska oprema novega modela vključuje naslednje:
- modro lakirane zavorne čeljusti s srebrnim logotipom R
- projekcija logotipa R iz ohišij zunanjih ogledal kot osvetlitev okolice
- modri poudarki v notranjosti
- usnjeni sedeži v izvedbi Vienna (opcijsko Puglia)
- 20-palčna aluminijasta platišča Braga
- vstopne letve z osvetljenim logotipom R
- avtomobilski ključ z usnjenim pokrovčkom in logotipom R
- panoramsko pomično strešno okno
- 4-conska avtomatska klimatska naprava
Poleg tradicionalne kovinske lazuritno modre barve modelov R je odslej za Touareg R eHybrid in Touareg R-Line ekskluzivno mogoče naročiti tudi nesvetleč lak v silicijevo sivi matirani barvi. Predprodaja visokozmogljivega modela bo stekla 22. junija.
Zgodba o uspehu priljubljenega luksuznega SUV-ja. Leta 2002 je Touareg postal prvi Volkswagnov SUV. Z zagonom novega vrhunskega modela se je znamka Volkswagen razvila v enega vodilnih svetovnih proizvajalcev s celotnim razponom ponudbe vozil. Poleg tega je Touareg postal znanilec izjemno uspešne vrste vozil, ki jih Volkswagen danes ponuja prav v vseh segmentih. S svojo mešanico visokokaratnih lastnosti vozil za dolge relacije ter vlečnih in terenskih vozil Touareg navdušuje še danes. Od uvedbe Touarega leta 2002 je bilo skupno prodanih več kot 1,13 milijona primerkov.
1) Touareg R eHybrid - poraba goriva v l/100 km, kombinirana: 2,4; poraba električne energije v kWh/100 km, kombinirana: 24,2; emisija CO2 v g/km, kombinirana: 54. Za prikazano vozilo so na voljo samo še vrednosti porabe in emisij v skladu s postopkom WLTP in ne več v skladu z NEVC. Poraba in emisije CO2 so navedene v razponu, ker so odvisne od izbrane opreme vozila.
2) Serijsko, razen pri osnovnem modelu.
3) V okviru sistemskih omejitev: Voznik mora biti vedno pripravljen, da s prevzemom upravljanja vozila prekine delovanje asistenčnega sistema. Uporaba asistenčnega sistema voznika ne odvezuje odgovornosti, da mora vozilo voziti preudarno.
4) Touareg V6 TSI - poraba goriva v l/100 km, kombinirana: 10,7; emisija CO2 v g/km, kombinirana: 243. Za prikazano vozilo so na voljo samo še vrednosti porabe in emisij v skladu s postopkom WLTP in ne več v skladu z NEVC. Poraba in emisije CO2 so navedene v razponu, ker so odvisne od izbrane opreme vozila.